Akinek a gyerekénél beszédészlelési problémát állapítottak meg még óvodában annak milyen lett az iskolai teljesítménye?
Milyen fejlesztésekre hordtátok?
Én most voltam először a fiammal felmérésen, azt ajánlotta a logopédus, hogy vigyük el hallásvizsgálatra, következő alkalommal majd folytatódik a vizsgálat, mert sajnos voltak feladatok amiket meg se lehetett csinálni velem, mert megsértődött, hogy nem érti a logopédus hogy mit mond.
Kicsit elkeseredtem.Jó volna pár biztató szó.
Szia!
A nagyobbik lányom kevert specifikus és beszédértési zavara van. 7,5 éves, most kezdte az iskolát.
Neki ugyan a beszéd nem késett, de betüket cserél. Sosem volt füll problémája, ellenben allergiás asztmás, ősztől tavaszig folyamatosan felsőlégúti beteg.
Az sni miatt nem foglalkozhat akármilyen mezei logopédus vele, erre mindenképp figyelj oda az oviban..
Nekem pl csak tavaly novemberben kapta meg az sni jelzőt, azt viszont az ovi nem közölte, hogy a logopédus onnantól nem foglalkozhat vele, mert arra nincs képesítése.. Ez persze csak a ballagás előtt 1 hónappal derült csak ki.. 🙄
Jelenleg nagyon szerencsések vagyunk, mert a helyi normál iskola integráló, kis létszámú és az osztályfőnőke gyógypedagógus logopédus.
Ez amúgy mindenképpen amit jelent? Akkor is ha van fejlesztve,mert neki még van 2 év az oviból.
Milyenek ezek a fejlesztések? Elképzelni se tudom hogy hogy lesz jobb ha nem jól észleli a betűket abból hogy lesz jó észlelés?
Igen, sni.
Későbbiekben tanulási (pl diszlexia ) és viselkedési nehézséget (szorongás, önértékelési probléma stb) okoz majd.
Minél előbb fejlesztik, annál jobban csökken a tanulási és viselkedési probléma lehetősége.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!