Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Mai 30 vagy feletti férfiakról...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mai 30 vagy feletti férfiakról elmondható hogy sportos és viszonylag élhető jó egzisztenciát teremtett meg magának?

Figyelt kérdés
2018. jún. 22. 14:42
 1/6 anonim ***** válasza:
A fèrjem ugyan nem sportos, de multinál felsővezető, így az egzisztenciával nincs baj. Viszont nála pár èvvel idősebb kèt barátja is az anyjával èl mèg otthon, nulla egzisztenciával. Egyszóval van ilyen is, olyan is.
2018. jún. 22. 14:47
 2/6 anonim ***** válasza:
Rám igaz és a környezetemben lévőkre is, legalábbis, aki akart, az kezdett magával valamit.
2018. jún. 22. 14:48
 3/6 anonim ***** válasza:
6%

Én speciel igen,bár még nem vagyok felsővezető de ez a cél,még csak senior mérnök vagyok,kisportolt vagyok.

De igen a környezetemben 80% hasonlóan hajt teper,sőt vannak már komolyabb vezetők.

Volt vezetők 33 évesen két lakása van,már felsővezető szinten mozog annál a cégnél,sportos mindene meg van.

Van idősebb aki többed magával lakik na az szánalom a köbön,mert nem egyetemista már.

2018. jún. 22. 14:51
 4/6 anonim ***** válasza:

Nem. Kinek mi az élhető és jó egzisztencia? Relatív. Honnan szedted ezt a sületlenséget?

Szerinted miért hazánk egyik legelhízottabb országa? Talán azért, mert olyan sok sportos ember él itt?

2018. jún. 22. 15:03
 5/6 anonim ***** válasza:
Több a lusta lúzer 30 as mint kisportolt.
2018. jún. 22. 15:08
 6/6 anonim ***** válasza:

Az én párom nem sportos alkat egy piciny pocakja is van, nem is vezető beosztásban dolgozik. Szerintem van egzisztenciája, nem is kevés. Holott, mikor összekerültünk alig volt valamink. Hajt két állásban mellettünk, jut is ránk ideje kellő ideje.

Azóta van egy kis otthonos lakásunk hitelmentesen, évente megyünk nyaralni.