Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Budapesten nem csak a magas...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Budapesten nem csak a magas női elvárásokkal, de egy komoly férfitöbblettel is meg kell küzdenie az embernek?

Figyelt kérdés
Most költöztem fel Pestre (diák vagyok). Tényleg igaz amiket itt írnak. Az utcán, bárokban, metrókon, mindenhol sokkal több a férfi.

2020. szept. 3. 12:18
1 2 3 4
 21/33 anonim ***** válasza:
83%
Nem tudom, én nem a férfiakat nézem. :D
2020. szept. 3. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/33 anonim ***** válasza:
54%
Tényleg! Merre van a puncihurrikán, amit a covid miatt megálmodtak maguknak?
2020. szept. 3. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/33 anonim ***** válasza:
83%

Jaj itt van ma is végre "Mr férfitöbblet"

újra, közkívánatra!

Holnap is halljunk majd rólad te kis huncut :D

2020. szept. 3. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/33 anonim ***** válasza:
22%

Milyen nagy elvárások ? Hogy legyen orvos - ügyvéd a szülei ? Hogy járj egyetemre ? Hogy legyen egy teljesen átlagos 180/70 kg tested? Átlag farok 17 cm?


Ezeknek a ferfiak 70% megfelel és röhögve becsajozik. A maradék selejt hangos de nincsenek olyan sokan.

2020. szept. 5. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/33 anonim ***** válasza:
40%

"Milyen nagy elvárások ? Hogy legyen orvos - ügyvéd a szülei ? Hogy járj egyetemre ? Hogy legyen egy teljesen átlagos 180/70 kg tested? Átlag farok 17 cm?"


Ha ennek a férfiak 70%-a megfelel, akkor nagyon furcsa alternatív valóságban lehetsz.