Játszott már valaki Kokkuri-san-t?
Kokkuri san
A Kokkuri san a legnépszerűbb borzongató játék Japánban. Hasonlít az Ouija táblához, s általában japán gyerekek játszák, kik szeretnének megidézni egy szellemet, hogy a jövőjükkel kapcsolatban tegyenek fel kérdéseket.
"Kokkuri san, Kokkuri san, mondd el, mikor fogok meghalni?"
Két japán lány figyelte lélegzet visszafojtva, ahogy egy 10 Yen-es érme megmozdult a papíron, lassan megadva a választ.
A Kokkuri san egy játék volt (ma is az), mivel választ kaphatnak az egyének a kérdéseikre, s általában az iskolai osztálytermekben játszották. A játék suttogva terjedt az országban, s többször hisztériát keltett a médiában, miszerint rengeteg diák játszotta.
Ouija táblát használni veszélyes lehet, hisz akár egy hívatlan démont is megidézhetnek vele.
A Kokkuri san, a szellem neve, kit a játék alatt megidéznek, s felel a feltett kérdésekre. Egy állati szellem, mely a róka, a kutya s a mosómedve keveréke. A róka lehet csinytevő, a kutya védelmező, a mosómedve pedig bajkeverő, de a jó szerencse hírnöke is. Mindezek összekeverednek a Kokkuri san-ban.
A fiatalok sokféle kérdést tehetnek fel, például : " Kokkuri san, ki szeret engem?" vagy : "Kokkuri san, gazdag és híres leszek?". Arra azonban figyelni kell, hogy néhány kérdésre jobb nem tudni a választ.
Hogy a játékot el lehessen kezdeni, szükség van minimum két emberre, egy papírra, egy tollra s egy érmére.
Első lépés : Az üres papír tetejére fel kell rajzolni egy torii-t, piros színnel. Annak a két oldalára fel kell írni az "igen" s a "nem" szót. Ezek alá számokat (1-9) s betűket (a-z).
Második lépés : Ki kell nyitni egy ablakot, vagy egy ajtót, ezen érkezik a Kokkuri san. A torii jelképezi a a kaput, min keresztül a szellem e világba lép.
Harmadik lépés : A torii-ra kell helyezni az érmét, majd minden személy arra fekteti a mutatóujját.
Negyedik lépés : Meg kell szólítani a szellemet : "Kokkuri san, Kokkuri san, ha itt vagy, mozgasd az érmét!"
Ötödik lépés : Azt kérdezhetnek a Kokkuri san-tól, amit csak szeretnének. A szellem mozgatja majd a pénzérmét, s lebetűzi a választ.
Hatodik lépés : Hogy a játék befejeződhessen, meg kell kérni a szellemet, hogy távozzon. " Kokkuri san, Kokkuri san, kérlek térj haza!" Ekkor az érme az igen szóra siklik, majd megpihen a torii-n.
Hetedik lépés : Ha biztos, hogy Kokkuri san elment, meg kell semmisíteni a lapot. Darabokra tépni, elégetni! Valamint a pénzérmét el kell költeni, a következő nap estéjéig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!