Kezdőoldal » Ezotéria » Egyéb kérdések » Aki ért ehhez. Szerintetek,...

Aki ért ehhez. Szerintetek, hogyha mi egy szimulációban létezünk, mint pl. Mátrix, Útikalaúz stopposoknak és hasonlók, akkor nekünk Isten és túlvilág értelmetlen lenne? Mert mi csak programkódok volnánk, ami paramétereken működik.

Figyelt kérdés

2020. jún. 24. 15:19
1 2 3 4 5
 41/49 A kérdező kommentje:
Érdekes! Amúgy egyenlőre a Sims játék csak animáció. Nem tudatos karakterek. :)
2020. jún. 26. 13:11
 42/49 anonim ***** válasza:
Dehogynem, hiszen önmaguktól is cselekszenek ha te nem irányítod őket, képesek érezni és vannak vágyaik.
2020. jún. 26. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/49 A kérdező kommentje:
Aha. De amúgy vágod, hogy a játékot úgy is meglehet csinálni, hogy a karatkerek automatikusan menjenek? Mint a gta játékokban. Szóval nem tudatos. Rosszul tudod.
2020. jún. 26. 14:37
 44/49 anonim ***** válasza:

Dehogy tudom rosszul, gyerekkoromban folyton ezen a játékon lógtam.

Egy karaktert kiválasztasz, ilyenkor azt 100%ban irányítod. De a többi karakter is ugyanúgy elvan, cselekszik, lesznek vágyaik stb. Ilyenkor ezt nyilván egy algoritmus irányítja, de pont ezért lehet hasonlítani a szimulációelméletekhez. Honnan tudnád, hogy a saját érzéseid nem egy algoritmus határozza-e meg? Lehet, hogy mi is egy nagy sims játék vagyunk és valaki játszik velünk ((isten)). Erre szerettem volna kilyukadni

2020. jún. 26. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/49 LeonScottKennedy ***** válasza:

#44:

Mindig hányni tudnék amikor a játékos NPC-ket öntudatos szimulációban élő embereknek nézik. Nincsenek érzéseik, se öntudatuk, szimpla, baromi egyszerű AI-val vannak programozva, ami annyit jelent, hogy ki vannak jelölve az útvonalak, amin járhatnak, meg ki van számolva, hogy mikortól mit csináljon. De egyébként meg ha beglitchel egy NPC akkor aztán világ vége neki, onnantól az életbe nem mozdul ki. Egy GTA V-ben is csak meg vannak adva az útvonalak ahol sétálgathatnak, aztán annál sokkal többet nem csinálnak, mert a memória már nem nagyon bírná el.

2020. jún. 26. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/49 A kérdező kommentje:
ma 14:57 igazad van ment a like! Ugyanez a helyzet a cs-nél is amúgy...
2020. jún. 26. 14:59
 47/49 anonim ***** válasza:

Jah a GTA-ban csak sétálgatnak, de ha simsben átváltasz egy másik simre, ott lesznek az érzései meg a vágyai. Nyilvánvalóan ez csak algoritmus én is ezt mondtam, de attól még érzésnek vannak beállítva, ami elvileg vezérli a cselekedeteket. A többi sim is házasodik, gyereket vállal, munkahelyet vált, másokkal találkozik stb stb, amik nyilvánvalóan csak "lehetséges utak, amiket bejárhat", de a játékon belül tényleg érzésként vannak feltüntetve.

Imádom amúgy, hogy írok egy bazihosszú kommentet, amiből mindössze 2 mondtatot ragadtok ki (amiknek alapvetően nincs közük a komment többi részéhez) és azt elemezgetitek :D

2020. jún. 26. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/49 A kérdező kommentje:
A simset emberek csinálták, ahogyan az érzéseket is. Hogy pl. Amikor csinál vmit akkor jelenjen meg a buborék. Akkor is rosszul tudod :D
2020. jún. 26. 15:54
 49/49 anonim ***** válasza:

hát ez inkább csak Rp, Npc nélkül, vagy kevés mob-bal.

de egész jó szeró, nem bugos, és a grafika is tűrhető. Csak a Ck val kéne kezdeni valamit, jó lenne kimaxolni egy karaktert

2020. jún. 26. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!