A vonzás törvénye hasonlít az agykontrollhoz? Ha igen miben?
én mindkettőt használom-nem kis sikerrel! :) amúgy, ha vki szidalmaz vmit, csak azt nézzük meg, ki teszi ;) általában bigott vallásfanatisták, akiknek még az is bűn, ha tv-t nézel :) persze, az is előfordul, h vkinek nem működik, mert túlságosan materialista.
mindkettő lényege, h vizualizáld a kívánt helyzetet, állapotot, és éld át a vele járó boldogságérzetet gondolatban, így olyan állapotba-rezgésszintre-kerülsz, h ezt fogod bevonzani (ugyanis az agyad nem képes különbséget tenni valóság és képzelet közt ilyen téren!)azért is hiszem ezt el, mert orvostanhallgató vagyok, és tudományosan bizonyított tény :)
majd mondj érte köszönetet Istennek/az Univerzumnak, hívjuk, ahogy tetszik!
nagyon sokat segített az életemben eddig mindkettő! sokkal kiegyensúlyozottabb, nyugodtabb, boldogabb lett az életem. ha bármi kérdésed van, fordulj hozzám bizalommal!
Köszönöm a válaszokat:)
14:06 Szerinted könyvből az agykontrollt meglehet tanulni? vagy érdemes elmenni tanfolyamra? 15éves vagyok és sajnos SLE-s, ezért fontos lenne hogy a stresszt kizárjam az életemből. Előre is köszi:)
Bocs amiért beleszólok a címzett helyett:
Lehet könyvből is tanulni agykontrollt és már sok-sok videó, cikk, könyv, fórum, stb. van a neten is.
Amiért jó a tanfolyam: a közösségi élmény varázsa, a hasonló érdeklődésű kedves "testvérek" jelenléte, mosolya, szavai szinte pótolhatatlanok. A hitet tartósabban erősíti mint bármilyen olvasott anyag. De ha nem tudsz eljutni rá, ezen ne rágódj, csak képzeld el, mintha ott lettél volna.
:-)
Sok sikert!
Itt le is töltheted, vagy akár antikváriumban is megveheted nagyon olcsón. Nekem is úgy van meg, sajna nem vagyok elég kitartó, voltak eredményeim, de abbahagytam:(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu