Kezdőoldal » Ételek, italok » Konyhai praktikák » Kezdő főzőknek tippek?

Kezdő főzőknek tippek?

Figyelt kérdés
2016. szept. 10. 21:00
 1/5 anonim ***** válasza:
49%
google
2016. szept. 10. 21:11
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Én is még kezdő vagyok, szerintem érdemes különböző tésztaételekkel kezdeni, tésztát főzni egyszerű, és a szószokat is úgy variálhatod, ahogy akarod. Tésztafőzésnél akkor kapcsold le a platnit/zárd el a gázt, ha még picit kemény, hagyd egy-két percig majd szűrd le. Rizst mindig kétszer annyi vízben főzz, mint amennyi a rizs. (1 bögre rizs, 2 bögre víz) Ne felejtsd el főzés közben megsózni, és szerintem érdemes előtte kicsit megpirított hagymával főzni és petrezselymet hozzáadni, attól gusztusosabb lesz.
2016. szept. 10. 21:13
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Kezdőknek a legjobb egy Horváth Ilona szakácskönyv.

Minden fontos alaprecept benne van, érthetően , egyszerű magyaros ízekkel.

2016. szept. 10. 21:24
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Én is Horváth Ilona könyvét ajánlom. Nem csak receptek vannak benne, hanem minden alapvető dolog, ami a főzéssel kapcsolatos. Egy teljesen kezdő is tud belőle főzni.
2016. szept. 10. 22:05
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Horváth Ilonából a "nagy könyvet" kell keresni, mert vannak már kis füzetecskék is, külön-külön torták, levesek, stb. stb.

Mindjárt megkeresem a linket, ha elrakod/elrakjátok a "kedvencek" közé, szabad időben, vagy kutakodás céljából a gépen is lehet lapozgatni:

[link]

Bal oldalt a tartalomjegyzék, csak rákatt... és ott a tudás. Én is ebből tanultam! Ha megveszed, soha-soha ne add kölcsön senkinek!! :))

2016. szept. 11. 14:59

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.