Savanyú tejet kötelező visszavennie a boltosnak, ha a szavatossági dátuma szerint még 2 napig jó?
Nekem nem vették vissza a házunk alatti boltban, ahova rendszeresen jártam (addig) a penészes tejfölt, arra hivatkozva, hogy lejáraton belüli. Kb. 1 órával korábban vettem náluk, tehát nem nálam virágzott ki.
Beírtam a vásárlók könyvébe, és azóta nem vásárolok ott.
Hivatalosan nem kell visszavenniük, mert csak addig felelnek a minőségéért, amíg kiválasztod a pultból. Viccesen hangzik, de nekünk ez volt a magyarázat, amikor ugyanígy jártunk.
Sőt, az auchanban pl. a túlszámlázott(!!!) tejterméket vagy húsárut sem veszik vissza, arra hivatkozva, hogy azzal, hogy kivetted a hűtőpultból, megszakítottad a haccp láncot. Emiatt levelezünk velük egy pár hete (ma továbbítottam az egészet a fogyasztóvédelmiseknek, mert besokalltam).
A kis boltok - ha rendszeres vevőjük vagy - ennek ellenére visszaveszik.
19:44-nek, hosszú, azért nem akartam mindent leírni. A lényeg, hogy többször előfordult (csak az említett lánc egyik áruházában), hogy mást ütöttek be, mint ami a polcon volt. Általában rendesen visszafizetik a különbözetet, de múltkor nem így történt. Amikor visszamentem megnézni (bizonytalanra nem reklamálunk, csak ha biztos az igazunk), még ott volt az akciós árcímke, rendben, az én igazammal. Amikor reklamáltunk a vevőszolg.-on, kitelefonáltak a polcfelelősnek, azok meg közölték, hogy nincs kint ilyen akció. Odamentünk újra és lám, le volt szedve. Erre vissza akartuk adni az árut - minthogy nem tudtuk az igazunkat bizonyítani, de közölték, amit már leírtam.
Utoljára már trükkösek voltunk, úgy jöttünk a vevőszolg-ra reklamálni, hogy az egyik akciós címkét magunkkal hoztuk, kifelé az őrnél jöttem ki és felmutattam a címkét, hadd lássa, hogy bentről hozom. Persze ugyanaz a sztori, telefon, majd közölték, hogy nincs ilyen akció, biztosan rosszul láttuk (több címke is bentmaradt). Erre elővettük a címkét :=). Rögtön visszaadták a pénzt.
vidd vissza, szerintem visszaadják az árát.
előző!
gondolom azért nem adták vissza a pénzt, mert ugye "pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el".
én sem értek velük egyet, de rögtön fizetéskor kellett volna átnézned a blokkot, amíg ott vagy a pénztárnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!