Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » A TESCO-ban miért kell megaláz...

A TESCO-ban miért kell megalázni a vásárlót?

Figyelt kérdés

Ma vettem volna egy terméket, amiről kiderült a kasszánál, hogy nem ismeri fel a vonalkodót a gép. Erre elveszi tőlem az eladó és hiába kérem azt, hogy legalább lefotózhassam, nem adja oda.


Erre odahívja a biztonsági őrt, hogy szóljon rám, hogy nem lehet fotózni itt.


Utána felajánlják, hogy nézzük meg hátul a polcon, hogy nincs ott sem kirakva már hozzá címke, mert leszedték és nem értékesítik.


Hiába kértem a panaszkönyvet, ahelyett mehettem hátra a polchoz és nézhettem meg, hogy mit nem lehet megvásárolni, hiába volt kirakva.


Ilyenkor kinek kellet volna szólnom? Érdemes írni az ügyfélszolgálatuknak?



2018. okt. 29. 23:14
1 2 3 4
 31/37 anonim ***** válasza:
52%
Dr. Gerard keksz lengyel.
2018. okt. 30. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/37 A kérdező kommentje:

Már próbáltam a Google-t, de nem adja ki.


A probléma nem elsősorban az, hogy így hogyan találjam meg. Hanem hogy egy vezető áruházláncban hogyan fordulhat elő az ilyen bunkó/paraszt bánásmód a vevőkkel szemben.

2018. okt. 30. 13:08
 33/37 A kérdező kommentje:
Nem a Gerard az.
2018. okt. 30. 13:09
 34/37 anonim ***** válasza:
68%
A Tescoban folyamatosan címke nélküli termékeket árulnak, idén mi már kb 4x benéztünk ilyet. Csak nem értem, hogy egy ekkora áruházlánc ezt hogy engedheti meg magának. A vásárlónak meg nehogy már azt kelljen néznie, hogy jaj, ezen van címke, ezen nincs.
2018. okt. 31. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/37 anonim ***** válasza:
73%

Igen, ismerős... Mi mindenszentekre szerettünk volna egy mécsest, utolsó darab volt. Nagyapám sosem szerettem az istenes dolgokat, ezért a szép rózsásat választottuk neki. A pénztárnál közölték, hogy nincs vonalkód, ők ilyet nem árulnak.

Pedig ott volt kirakva az Ő pultjukra, ott volt a polcon az Ő árcédulájukkal.

Utána még mi lettünk leszólva, hogyha nem veszünk semmit ne tartsuk fel a sort és ne zaklassuk őket. o_O

(pár nappal később egy ugyan olyan mécsest tudtunk venni egy másik tesco-ban)

2018. nov. 14. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/37 gungasam ***** válasza:
A Tesco egy nagy áruház, nagy cég. Sok hiba fordul elő mert sok emberen múlika működése. A sok frusztrált vevő időnként jól kitöltheti bosszúságát, levezetheti a feszültséget ezen-azon, amit talál. A Tescós dolgozók is a vevőkön, ráadásul úgy, hogy a belső szabályzatnak tesznek eleget messzemenően. A probléma kulcsa a megértő elnézés.
2018. dec. 5. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/37 anonim ***** válasza:
55%
Hát besz.rás itt elég sok válasz. Nagyon is igaza van a kérdezőnek, nem korrekt módon jártak el vele és megalázták. Kívánom a sok őt támadónak is, hogy érjék ilyen élmények!
2023. szept. 17. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!