A TESCO-ban miért kell megalázni a vásárlót?
Ma vettem volna egy terméket, amiről kiderült a kasszánál, hogy nem ismeri fel a vonalkodót a gép. Erre elveszi tőlem az eladó és hiába kérem azt, hogy legalább lefotózhassam, nem adja oda.
Erre odahívja a biztonsági őrt, hogy szóljon rám, hogy nem lehet fotózni itt.
Utána felajánlják, hogy nézzük meg hátul a polcon, hogy nincs ott sem kirakva már hozzá címke, mert leszedték és nem értékesítik.
Hiába kértem a panaszkönyvet, ahelyett mehettem hátra a polchoz és nézhettem meg, hogy mit nem lehet megvásárolni, hiába volt kirakva.
Ilyenkor kinek kellet volna szólnom? Érdemes írni az ügyfélszolgálatuknak?
Már próbáltam a Google-t, de nem adja ki.
A probléma nem elsősorban az, hogy így hogyan találjam meg. Hanem hogy egy vezető áruházláncban hogyan fordulhat elő az ilyen bunkó/paraszt bánásmód a vevőkkel szemben.
Igen, ismerős... Mi mindenszentekre szerettünk volna egy mécsest, utolsó darab volt. Nagyapám sosem szerettem az istenes dolgokat, ezért a szép rózsásat választottuk neki. A pénztárnál közölték, hogy nincs vonalkód, ők ilyet nem árulnak.
Pedig ott volt kirakva az Ő pultjukra, ott volt a polcon az Ő árcédulájukkal.
Utána még mi lettünk leszólva, hogyha nem veszünk semmit ne tartsuk fel a sort és ne zaklassuk őket. o_O
(pár nappal később egy ugyan olyan mécsest tudtunk venni egy másik tesco-ban)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!