A TESCO-ban miért kell megalázni a vásárlót?
Ma vettem volna egy terméket, amiről kiderült a kasszánál, hogy nem ismeri fel a vonalkodót a gép. Erre elveszi tőlem az eladó és hiába kérem azt, hogy legalább lefotózhassam, nem adja oda.
Erre odahívja a biztonsági őrt, hogy szóljon rám, hogy nem lehet fotózni itt.
Utána felajánlják, hogy nézzük meg hátul a polcon, hogy nincs ott sem kirakva már hozzá címke, mert leszedték és nem értékesítik.
Hiába kértem a panaszkönyvet, ahelyett mehettem hátra a polchoz és nézhettem meg, hogy mit nem lehet megvásárolni, hiába volt kirakva.
Ilyenkor kinek kellet volna szólnom? Érdemes írni az ügyfélszolgálatuknak?
Utolsó!
Kb mindenütt ez van. Az orvos is úgy beszél veled, mint valami ronggyal, pedig azért az orvosi egyetem elvegzesehez kell némi intelligencia is.
#11 Az biztos.
Vannak normális, kedves, helyes boltosok, nekem mindig az fordul meg a fejemben, hogy hogy a bánatba' bírják a flegma, tuskó kolléganőiket, akikből rengeteg van.
Az egyik Spar-ba már be se megyek, mert úgy néznek a vevőre, mint a véres rongyra, hogy egyáltalán bejött itt zavarni.
Hát, ha valahol taplók az eladók azok általában a kisboltok.
Sokkal szívesebben megyek nagy áruházba inkább.
Miért a Tescoba jársz?
Persze, hogy hülyék az eladók. De Te nem lennél frusztrált, ha 40 évesen is arra vitted volna, hogy a Tesco kasszájában üdögelsz? Érthető.
Ettől függetlenül nem értem miben aláztak meg :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!