Átcímkézett termék. Mit lehet tenni?
2016. decemberben vásároltunk egy díszdobozos krémlikőrt. Tegnap bontottuk fel és olyan íze volt, mint a romlott tejnek. Megnéztem az üveget szavatossági idő után kutatva és láttam, hogy két címke van rajt, mert a fölső meg volt gyűrődve. Kíváncsiságból megnéztem mi áll az alsón: "fogyasztható 2016. október". Az új címkén pedig "fogyasztható: 2017. szeptember". Szóval majdnem egy évet csaltak az új címkével.
A kérdés az, hogy mit lehetne ilyenkor tenni? A blokk már nincs meg, mert ugye decemberben vásároltuk és nem is a hipermarket tehet róla, hiszen a díszdobozra is az új címke volt rányomva, viszont forgalmazó fel van tüntetve a címkén. Érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulni ilyen esetben? Igazából csak annyit szeretnék, hogy valaki megtérítse a kárt, mivel egy 5000Ft-os italról van szó és bosszant, hogy ennyire hülyének nézik az embert.
Az sem számít, hogy látszik, a majdnem egy év különbség van két címkén lévő dátum között?
Köszönöm az eddigi válaszokat, ment a zöld kéz mindenkinek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!