Kezdőoldal » Emberek » Társasági élet » Ezért jogos, hogy megaláztak...

Ezért jogos, hogy megaláztak a boltban, mert nem volt jó a kártyám?

Figyelt kérdés

Nagyobb értékű elektronikai cuccot akartam venni a Media Marktban, de sajnos fizetésnél elutasította limittúllépés miatt. Nem tudtam, hogy be van állítva a 150ezer. Elkezdi nekem, hogy miért nem tudom átíratni most, meg jöjjek vissza, nem is itt lakom.

Mondtam neki, hogy sztornó, akkor majd visszajövök valamikor. Full degradálóan, mint akinek visszadobták volna. Előtte is így kinéztek kb. Meg kiakadt, hogy miért nem akarok biztosítást, egyszer volt náluk és elutasították, hogy nem javítják meg, mert nem zárható zsebem volt, ilyeneknél kössek..


dec. 16. 17:35
1 2
 11/19 A kérdező kommentje:

"igen, ha kiesik a zsebedből a telefon, és szarrá törik, mert tokra és fóliára nem telt a nagyzolásból, az nem garanciahiba, nem kötelesek javítani. ha cipzáros zsebből esett volna ki, akkor se. de gondolom ahelyett hogy ezt tudomásul veszed, elkezdted hajtani a magad kis meséjét, mert a kis álomvilágodban ez máshogy van. ezek után képtelen voltál fizetni, mert nem ismered a saját kártyádat sem, és még fel is ajánlották, hogy félreteszik amikor megoldod, de te megoldás helyett inkább hisztizve elszaladtál, és feljöttél a gyakorira bemutatni a világnak, hogy milyen kis visszamaradott gyerek vagy."


Ritka butuska vagy drágám, készülékbiztosításról beszéltünk, nem garanciáról, pont esésre stb

dec. 16. 19:02
 12/19 anonim ***** válasza:
59%
Senkinek sincs joga senkit megalázni. Ha odamegy egy nehezen kommunikáló autista vsgy egy szellemi fogyatékos, azt is kötelesek jó pofát vágva kiszolgálni. Akinek ez nem megy, az ne dolgozzon ilyen munkakörben.
dec. 16. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 Senior Séf ***** válasza:
78%
Nem aláztak meg, csak a túlérzékeny kamasz lelked érezte úgy.
dec. 16. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
92%
12-es: szó sem volt megalázásról, csak a kérdezö hülye
dec. 16. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
91%

Az mondjuk teljesen érthető, ha nem fognak garanciálisan megjavítani valamit, ami a te hibádból ment tönkre.

A garancia nem arról szól, hogy felelősséget vállalnak az ügyetlenkedéseidért. A garancia arról szól, hogy a gyártó (forgalmazó) garantálja, hogy a terméke hibátlanul került forgalomba.

dec. 17. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 A kérdező kommentje:

KÉSZÜLÉKBIZTOSÍTÁS nem garancia, plusz pénzért drágán


[link]


Aztán ha meg baj éri, elutasítják, sok helyen olvastam, hogy így jártak

dec. 17. 11:56
 17/19 anonim ***** válasza:
Silver vagy gold biztosításod volt?
dec. 17. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 A kérdező kommentje:
gold
dec. 17. 12:11
 19/19 anonim ***** válasza:
Ilyenkor kell megemlíteni a fogyasztóvédelmet, és általában máris engedékenyebbé válnak.
dec. 17. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!