Ezért jogos, hogy megaláztak a boltban, mert nem volt jó a kártyám?
Nagyobb értékű elektronikai cuccot akartam venni a Media Marktban, de sajnos fizetésnél elutasította limittúllépés miatt. Nem tudtam, hogy be van állítva a 150ezer. Elkezdi nekem, hogy miért nem tudom átíratni most, meg jöjjek vissza, nem is itt lakom.
Mondtam neki, hogy sztornó, akkor majd visszajövök valamikor. Full degradálóan, mint akinek visszadobták volna. Előtte is így kinéztek kb. Meg kiakadt, hogy miért nem akarok biztosítást, egyszer volt náluk és elutasították, hogy nem javítják meg, mert nem zárható zsebem volt, ilyeneknél kössek..
Dehát a netbankon 1 perc átírni…
Azt meg nem kell tudnia, hogy nem ott laksz.
Mi az, hogy zárható zsebed volt azért nem javítanak meg valamit? Ezt nem értem.
Nem volt jó a telefonom, ezért akartam újat venni, nyilván netbankolni sem tudtam a pénztárnál. De mert azt mondta, félrerakja, jöjjek vissza délután, számán amúgy is rajta volt a lakhelyem, amit írni akart.
Közölték, nem javítják meg, hiába volt biztosítás, mert nem zárható zsebben volt (kiesett), én hibám, szóval gyakorlatilag elutasítják. Mocskok, nem szabad náluk kötni.
Nem jogos. Nincs olyan indok, amiért egy eladó megalázhat. Még ha a pénztárnál kérsz belőle raktárból sárgát, majd pirosat és a kék tetszik végül, de úgy döntesz, hogy egyik se kell, akkor sem alázhat meg. Üzletvezetőt kell hívni és elmesélni szépen, hogy miként viselkedett a pénztáros.
Már ha tényleg megalázott. Mert a leírásból nem derül ki, csak annyi, hogy rámenősen rá akart beszélni a probléma megoldására.
Én értem a zárható zsebet.
Egy konkrét nadrág/kabát/felső zsebről van szó. A kérdező valószínűleg a zsebében tartotta a telefont és kiesett. Azt mondták a kérdezőnek, hogy mivel a telefont nem zárható zsebbe rakta - pl. gombbal vagy cipzárral - így nem fogják megjavítani, mert a kérdező hibája volt, hogy tönkrement.
egyrészt az ilyen sérültekkel, akik három összefüggő mondatot se tudnak megszülni, nagyon fárasztó dolgozni, és nem te voltál valószínűleg az első ilyen a nap során.
igen, ha kiesik a zsebedből a telefon, és szarrá törik, mert tokra és fóliára nem telt a nagyzolásból, az nem garanciahiba, nem kötelesek javítani. ha cipzáros zsebből esett volna ki, akkor se. de gondolom ahelyett hogy ezt tudomásul veszed, elkezdted hajtani a magad kis meséjét, mert a kis álomvilágodban ez máshogy van. ezek után képtelen voltál fizetni, mert nem ismered a saját kártyádat sem, és még fel is ajánlották, hogy félreteszik amikor megoldod, de te megoldás helyett inkább hisztizve elszaladtál, és feljöttél a gyakorira bemutatni a világnak, hogy milyen kis visszamaradott gyerek vagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!