Munkahelyen külsős ügyfélnek van panaszbejelentési joga teljes visszajelzési kötelezettséggel, de egy alkalmazottnak nincs?
egy olyan ember, akinek voltaképp semmi köze a céghez (ld ügyfél, külsős bedolgozó) van joga panaszt benyújtani, van erre formanyomtatvány, és a cég saját magát kötelezi hogy erre 15 napon belül írásban reagál.
És én megkérdezem: egy alkalmazásban állónak erre miért nincs joga? Ő miért nem adhat be panaszt amire a cég köteles lenne válaszolni?
A diploma és az elmebetegség sajnos nem zárja ki egymást.
Meg amúgy is, haver, ha már ennyire faszagányos diplomáid vannak, akkor hogy lehetsz annyira életképtelen, hogy megmaradj ezen a munkahelyen, ami miatt évek óta itt nyígsz nekünk, ahelyett, hogy elvinnéd a 4,5 feletti átlagodat valami olyan helyre, ahol meg is fizetik?!
Ja, hogy ott dolgozni kell és nincs idő gyakorzini?! Az szívás.
"kkor hogy lehetsz annyira életképtelen, hogy megmaradj ezen a munkahelyen, a"
mely helyen adnak 46 nap fizetett szabit tanári végzettség nélkül? itt adnak.
Akkor meg mi a retkes rudi bajod van?
Aki qrvának áll, ne akadjon fenn azon, hogy megdugják...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!