Munkahelyen külsős ügyfélnek van panaszbejelentési joga teljes visszajelzési kötelezettséggel, de egy alkalmazottnak nincs?
egy olyan ember, akinek voltaképp semmi köze a céghez (ld ügyfél, külsős bedolgozó) van joga panaszt benyújtani, van erre formanyomtatvány, és a cég saját magát kötelezi hogy erre 15 napon belül írásban reagál.
És én megkérdezem: egy alkalmazásban állónak erre miért nincs joga? Ő miért nem adhat be panaszt amire a cég köteles lenne válaszolni?
"hogy egyébként van köze a te fizetésednek az ügyfelek meglétéhez?"
Az ügyfeleknek mi köze ahhoz hogy van egy munkaszerződésem adott fix bérrel és az ki legyen fizetve? Elárulod??
Várom a választ.
Ha a szerződés havi X ft-ról szól akkor az az X ft ki kell legyen fizetve.
Ha nem tudja, vegyen fel hitelt küldjön el stb de olyan nincs JOGSZERŰEN hogy most csak ennyit tudtunk fizetni sorry!!
Ha ledolgozom a 40 órámat neki azt ki kell csengetni.
"melyik az az elmegyógyi"
Nos, annyit mondok hogy a fenntartó az EMMI.
Köz...f***sz.
"Cool! Hogy lehet bekerülni?"
Kozigallas.gov.hu
"vagy azon hogy ez a szerencsétlen még erre is képes komolyan válaszolni :D"
Miért ne válaszolnék arra hogy a közintézmények alapvetően emmi fenntartásúak orbanisztánban. én meg Kjt szerinti alkalmazott vagyok röviden közszolga.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!