Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Hogyan lehetne jelenteni a...

Hogyan lehetne jelenteni a BKK-nak vagy busztársaságnak ha az ügyintéző reggel szinte soha nincs a helyén hogy ne védhesse ki olyanokkal hogy pisilni ment?

Figyelt kérdés

Rendszeresen nem tudok reggelente buszjegyet venni(az induló állomás mellett van az iroda)mert nem egyszer nincs ott az ügyfélszolgálatos a helyén reggel amikor mindenki indul suliba/munkába.

De olyanokkal védekezik hogy wc re kell mennie.

Nem egyszer késtem le buszt vagy nem egyszer kell máshol jegyet vennem mert nem látják el a munkájukat megfelelően.

Egyszerűen nem ülnek a pultban.

A jegyértékesítés pedig nem haszonszerzési tevékenység igazábol tehát a busztársaságoknak mindegy az mekkora a forgalmuk vagy hol vásárolnak az emberek, tehát nem érdekeltek abban hogy ott üljön a dolgozó, és tömeges "felkelés" sincs, mert nyilván én pattogok csak ezen mindenki más simán elücsörög a váróban míg kegyeskedik jönni az ügyfélszolgálatos, vagy vesznek jegyet máshol. Tehát èrvelési stratégiákat gyűjtök.



De nekem meg olyan az egész mintha pl reggel bemenne a boltba vki es soha nem lenne pénztáros, vagy elmész orvoshoz es nincs ott az orvos soha, nem egy reggel játszák el azt hogy nincsenek a helyükön. Nyitvatartás pedig 6 tól van.



#hatékony feljelentés
2024. márc. 14. 07:15
1 2 3 4
 31/36 anonim ***** válasza:
100%

Csak azért, mert be kell járnod munkahelyre, még nem érintett a céged ebben az ügyben. Még akkor se lenne érintett, ha a céged megbízásából kéne utaznod napközben ide-oda.

És egyetértek azzal, hogy ha a nálad levő céges bélyegzőt magáncélra használnád, magánproblémádat akarnád nyomatékosítani vele, akkor a főnök helyében én is azonnal felmondanék neked. Ez súlyos visszaélés a cég nevével.

Olyan lehetséges, hogy a főnököt meggyőzöd, hogy ez egy akkora probléma, amit az ő nevében írt levéllel kell megírni és az az ő aláírásával és céges bélyegzővel menjen ki. Kötve hiszem, hogy bármelyik főnök azért írna panaszt egy közlekedési társaságnak, mert egy azaz egyetlen dolgozója tudna ugyan jegyet venni, de nem ott és úgy, ahogyan ő szeretné. Annak lenne inkább realitása, ha mondjuk 50 dolgozó nem tudna bejutni a munkahelyére műszakkezdésre egy menetrendi módosítás miatt, akkor a cégvezető írna egy levelet, hogy ez sok ember problémája, és a cégnek is probléma, ezért kérik, hogy a közlekedési társaság változtasson a jelenlegi menetrendjén.

2024. márc. 14. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/36 anonim ***** válasza:
30: véletlen pontoztalak le, bocsika. 😐
2024. márc. 14. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/36 anonim ***** válasza:
100%
Öcsém! Micsoda szuper profi III/III-as ügynök lettél volna. Te az a tipikus besúgó típus vagy. Konkrétan hányok az olyan "emberek"től, akiknek az az örömük az életben, hogy másoknak keresztbe tesznek. Hát tudod, soha ennél nagyobbat ne élvezz életedben. Csak majd nem kell csodálkozni, ha az élet visszaüt. Jön még kutyára úthenger...
2024. márc. 14. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/36 anonim ***** válasza:
100%

35-re:

Mondjuk az, hogy jogosulatlanul használja a céges bélyegzőt és emiatt azonnali hatállyal felmondanak neki. Eszem ágába nem jutna ilyesmi.

2024. márc. 14. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/36 A kérdező kommentje:

Nem használom soha jogosulatlanul a bélyegzőt. Nem besugo vagyok.

Nem en vagyok itt a köcsög hanem a másik az.

2024. márc. 14. 13:21
 36/36 anonim ***** válasza:
100%
Úgy tűnik, hogy a pénztáros/ügyintéző hiányzását személyes sértésnek veszed, azt gondolod, hogy direkt miattad hagyja ott a helyét, és ezt a tiszteletlenséget akarod megtorolni. Hidd el, hogy az az ember azt sem tudja, hogy a világon vagy, akkor sem fogja tudni, ha a céges bélyegzővel írsz a felettesének levelet. Engedd el az egészet, es vegyél a telefonoddal jegyet, akkor nem kell idegeskedned, hogy ott van-e vagy sem.
2024. márc. 14. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!