Hogyan lehetne jelenteni a BKK-nak vagy busztársaságnak ha az ügyintéző reggel szinte soha nincs a helyén hogy ne védhesse ki olyanokkal hogy pisilni ment?
Rendszeresen nem tudok reggelente buszjegyet venni(az induló állomás mellett van az iroda)mert nem egyszer nincs ott az ügyfélszolgálatos a helyén reggel amikor mindenki indul suliba/munkába.
De olyanokkal védekezik hogy wc re kell mennie.
Nem egyszer késtem le buszt vagy nem egyszer kell máshol jegyet vennem mert nem látják el a munkájukat megfelelően.
Egyszerűen nem ülnek a pultban.
A jegyértékesítés pedig nem haszonszerzési tevékenység igazábol tehát a busztársaságoknak mindegy az mekkora a forgalmuk vagy hol vásárolnak az emberek, tehát nem érdekeltek abban hogy ott üljön a dolgozó, és tömeges "felkelés" sincs, mert nyilván én pattogok csak ezen mindenki más simán elücsörög a váróban míg kegyeskedik jönni az ügyfélszolgálatos, vagy vesznek jegyet máshol. Tehát èrvelési stratégiákat gyűjtök.
De nekem meg olyan az egész mintha pl reggel bemenne a boltba vki es soha nem lenne pénztáros, vagy elmész orvoshoz es nincs ott az orvos soha, nem egy reggel játszák el azt hogy nincsenek a helyükön. Nyitvatartás pedig 6 tól van.
Csak azért, mert be kell járnod munkahelyre, még nem érintett a céged ebben az ügyben. Még akkor se lenne érintett, ha a céged megbízásából kéne utaznod napközben ide-oda.
És egyetértek azzal, hogy ha a nálad levő céges bélyegzőt magáncélra használnád, magánproblémádat akarnád nyomatékosítani vele, akkor a főnök helyében én is azonnal felmondanék neked. Ez súlyos visszaélés a cég nevével.
Olyan lehetséges, hogy a főnököt meggyőzöd, hogy ez egy akkora probléma, amit az ő nevében írt levéllel kell megírni és az az ő aláírásával és céges bélyegzővel menjen ki. Kötve hiszem, hogy bármelyik főnök azért írna panaszt egy közlekedési társaságnak, mert egy azaz egyetlen dolgozója tudna ugyan jegyet venni, de nem ott és úgy, ahogyan ő szeretné. Annak lenne inkább realitása, ha mondjuk 50 dolgozó nem tudna bejutni a munkahelyére műszakkezdésre egy menetrendi módosítás miatt, akkor a cégvezető írna egy levelet, hogy ez sok ember problémája, és a cégnek is probléma, ezért kérik, hogy a közlekedési társaság változtasson a jelenlegi menetrendjén.
35-re:
Mondjuk az, hogy jogosulatlanul használja a céges bélyegzőt és emiatt azonnali hatállyal felmondanak neki. Eszem ágába nem jutna ilyesmi.
Nem használom soha jogosulatlanul a bélyegzőt. Nem besugo vagyok.
Nem en vagyok itt a köcsög hanem a másik az.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!