Hogyan lehetne jelenteni a BKK-nak vagy busztársaságnak ha az ügyintéző reggel szinte soha nincs a helyén hogy ne védhesse ki olyanokkal hogy pisilni ment?
Rendszeresen nem tudok reggelente buszjegyet venni(az induló állomás mellett van az iroda)mert nem egyszer nincs ott az ügyfélszolgálatos a helyén reggel amikor mindenki indul suliba/munkába.
De olyanokkal védekezik hogy wc re kell mennie.
Nem egyszer késtem le buszt vagy nem egyszer kell máshol jegyet vennem mert nem látják el a munkájukat megfelelően.
Egyszerűen nem ülnek a pultban.
A jegyértékesítés pedig nem haszonszerzési tevékenység igazábol tehát a busztársaságoknak mindegy az mekkora a forgalmuk vagy hol vásárolnak az emberek, tehát nem érdekeltek abban hogy ott üljön a dolgozó, és tömeges "felkelés" sincs, mert nyilván én pattogok csak ezen mindenki más simán elücsörög a váróban míg kegyeskedik jönni az ügyfélszolgálatos, vagy vesznek jegyet máshol. Tehát èrvelési stratégiákat gyűjtök.
De nekem meg olyan az egész mintha pl reggel bemenne a boltba vki es soha nem lenne pénztáros, vagy elmész orvoshoz es nincs ott az orvos soha, nem egy reggel játszák el azt hogy nincsenek a helyükön. Nyitvatartás pedig 6 tól van.
A pénztáros a lelki sérült. Én valahogy el tudom latni a munkámat. Es eladó is voltam. Napi 12 ben is és soha nem volt az hogy áll üresen az üzlet meg nekem derogáljon barkit is kiszolgalni. Nem voltam egy fusztrált beteglelkű soha.
Ha ő meg az, az is az ő dolga. Nem az enyém. Ne terhelje rám. Nem kell ott dolgozni sem akkor.
Majd lehet a cégem nevében írok a busztársasagnak és nem mint magánember.
21: "Nem voltam egy fusztrált beteglelkű soha."
Sajnos az vagy.
Nem éppen. Itt akarják rámolvasni csak, egy olyan szituban ahol pont a munkavállalóval van gond, és nem velem.
Én elvégzem a munkámat akarhol dolgozom és profi vagyok benne es nekem nem derogál elvégezni a munkamat sem.
Akkor ne forditsuk már itt ki azok miatt akik hanyag tróger embereket védenek, mert valószinűleg vele érzik magukat egy szinten.
Mindenki azt védi, aki hozzá hasonlít.
Én jelentettem már adóhatóságnál biztonsági őrt is a flegma stílusa miatt. Masnaptól már nem dolgozott ott.
Köszi 26.
A jegyvásárlást persze megoldom.
Jelenleg a hatékony panaszemelést szeretném kidolgozni. Nem akarom hogy félrerakják csak.
A céges levelezőm is használhatom, ha kell, a domain név is már eleve már nem kis jelentéssel bíró, hogy honnan kapnak levelet.
Habár anno a biztiőrt magánemberként sima 2 soros panasszal el lehetett intézni. Jelzett a nav hogy az őrök külsős cég, felvették ők is én is velük a kapcsolatot, és meg is lett oldva.
Neminném, hogy a buszhoz is kéne valami sok hátszél. De ha kell megoldom azt is.
Hát, ne céges fejléccel írjál.
Nem a cég nevében teszel panaszt. Én az igazgatód helyében ki is akadnék, ha céges fejléccel írnál magán-panaszokat. Sőt, szerintem korrektebb lenne magán e-mail címről írni.
Inkább az a fontos, hogy egy konkrét időpontot jelöljél meg, mondjuk adott napon 6.50-6.55 között nem volt a helyén, de lehet, hogy tovább sem, csak neked nem volt időd tovább várni. Esetleg a következő két hétben minden reggel nézd meg (még ha nem is akarsz jegyet venni), hogy ott van-e a helyén adott időben és írd le az összes napot. Akkor legalább látják, hogy mondjuk a munkanapok 80%-ában nincs ott a helyén az adott időszakban.
Egyébként, noha megértem, hogy ő is ember, akinek vannak testi szükségletei, azért egy icipici empátiával be lehetne látni, hogy ki kéne várni reggel 8 órát, amíg lemegy a csúcsforgalom, mindenki odaér a munkájába és utána elmenni pár percre. Még 3 perc várakozás is más, ha munkába rohan az ember, mintha nem.
az ugy kiad egy érvelési képet?
Hű, nincs rosszabb a fajtádnál, aki amúgy kicsit egyszerű, kicsit buta, de nyomja azt, amit okosnak hisz és próbál valakinek tűnni...
De a cégnek dolgozom, miattuk kell jegyet is vennem. Ezert is érintett a cégem benne. De ez vegső eset hogy én igazgatói szintre emeljem. Csak ha jobb nincs.
Azok akik a pénztarost vedik kívánom hogy bárhova mennek ők is ezt kapják, hogy derogál a pénztárosnak kiszolgalnia, az orvosnak ellátnia, a postásnak átadnia a levelét, a mentőnek bevinnie, a tűzoltónak kivonulnia, a portásoknak információt adnia, étteremben a felszolgalónak kivinnie a kajáját.
Azok éljenek ebben, akik ilyen munkavállalókat védenek.
Amúgy az intézmények cégek valahogy nem állnak ki mellettük. Nem véletlenül.
Mellettem viszont kiállnak a vezetőink. És az sem véletlenül van.
Nem, nem érintett a céged. És tekintve, hogy van más lehetőséged jegyet venni, hátrány, kár sem ér.
Az meg szánalmas, hogy azzal jössz, nálad van a céges bélyegző. Ez valami hű, de nagy dolog? Mert akkor én a saját cégemmel mennyire men vagyok már, úristen :D Ha az én alkalmazottamként élnél vissza a nevemmel, repülnél. Az négy évesem tartotta menőnek a covid alatt, hogy használhatta, de hogy egy felnőtt ember ezel büszkélkedjen, az röhejes :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!