Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Egy telefonos ügyintéző...

Egy telefonos ügyintéző letolhat azért, mert elrontottam valamit?

Figyelt kérdés

Egy lakossági pályázaton veszek részt és mivel nem vagyok jártas a dologban, felhívtam az ügyfélszolgálatot mert volt két kérdésem. Mondtam, hogy a rendszerben kerekítési hiba van, segítsen hogy javítsam az összegeket. Közbevágott, hogy írjak be olyan költséget, amire nincs is szükségem. Mondtam, nekem nem ez a kérdésem, majd rávágta, hogy fogalma nincs, nem ért ehhez.

Aztán mondtam neki, hogy tévedésből rossz dokumentumot csatoltam fel és lezárt a rendszer. Ingerülten mondta, hogy egyáltalán nem érti, hogy lehet rossz dokumentumot felcsatolni aztán majd lesz nekik 2000 db hiánypótlás de ebbe senki nem gondol bele. Annyit tudtam csak mondani, hogy bárki hibázhat.

Semmi segítséget nem kaptam, csak ezt a gorombaságot. Elhiszem, hogy naponta 200x felhívják ezekkel a kérdésekkel, de azért van ott, hogy segítsen. Ez normális így?



2024. febr. 15. 21:25
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
75%

Nem normális, de én is ügyfelekkel foglalkozom egész nap. Van amikor már reggel kiboritanak, mert olyan tuskók jönnek egymás után. Van, amikor délután háromkor leszek ideges egy embertől. De nem vagyok velük bunkó.


Olyan nap kevés van, hogy szép és jó.


Hívd fel holnap újra, hátha már jobb napja lesz.

2024. febr. 15. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:

Én is ügyfelekkel foglalkozom. Jó, nem napi százzal, de tudok viselkedni. Sőt... Mindenkivel telefonon is normális vagyok, túl normális is. Pedig van, hogy engem is felhúznak.

Szerintem ha normális hangnemben kérdezek valamit, akkor alap, hogy ő is így válaszol.


Nem hívom én már őket. Mindig másik ügyintézőt kapcsolnak, és rendszeresen az a válasz, hogy sajnálom, nem értek ehhez, írjon e-mailt. Csak tudnám ilyen munkáért hogy kapnak fizetést.

2024. febr. 15. 22:10
 3/16 anonim ***** válasza:
43%
Ha valamilyen beadás van, akkor az ügyintéző nem ismeri a beadási felületet, hanem a fogadó oldalt, ahol ő ül. Sokszor én is azért nem tudok válaszolni, mert olyat kérdez, hogy a cégkapun vagy az ügyfelkapun neki mit kell keresni. Hát nem tudom, hiszen én fogadom és azzal van dolgom. Az hogy jól add be, az a te dolgod.
2024. febr. 15. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:

Én a pályázati felületről kérdeztem őt. Azért azt csak ismerheti az ott dolgozó ember. Másik pályázattal kapcsolatban (azt a munkahelyemen csináltam) hívtam a másik ügyfélszolgálatot. Ott a pályázati kiírással sem voltak tisztában az ügyfélszolgálatosok. De az is jó volt, mikor kérdeztem valamit, mondta a hölgy várjak egy kicsit, ezt megírja a kollegájának. Hallottam gépel, percekig hallgattunk, majd mondta bocsánat nem válaszolt a kollega, írjak e-mailt.

Nagyon sok panasz van rájuk a pályázatokkal foglalkozó facebook csoportokban is. Így inkább ott segítenek egymásnak már az emberek.

2024. febr. 15. 22:21
 5/16 anonim ***** válasza:
100%
Valószínűleg ezen a helyen kötelező telefonos ügyfélszolgálatot is működtetni, ezért beültetnek oda boldog-boldogtalant, hogy legyen aki felvegye a hívásokat... (én pl. diákmunkásként dolgoztam egyszer call-centerben pár nap betanítással). A szakképzett ügyintézők pedig jóval kevesebben vannak és csak e-mailben tudják feldolgozni az ügyfél megkereséseket, olyan sok van.
2024. febr. 15. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
#5: Ez logikus lehet. Köszi a választ!
2024. febr. 15. 22:43
 7/16 anonim ***** válasza:
2%
Bárki letolhat, ha béna vagy, ehhez nem kell jogosítvány.
2024. febr. 15. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
100%
Ha rögzített vonal volt, tegyél rá panaszt. Sajnos mindenhol bele lehet futni ilyen ügyintézőbe, nem tolhatna le, csak mert ideges, mégis megteszik. Nekem banknál adott egy ügyintéző téves információt és küldött tovább, a másik ügyintéző meg a 10 körmömről lekapott, hogy ekkora baromságot honnan szedtem. Visszakerestettem a hívást, hogy a kollégája mondta, nem az én hibám, ha nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal, nekem meg átlagemberként nem kell tudnom ilyen részletesen, bíznom kell az ő szakértelmükben. Ezután is elhajtott, aztán kaptam egy mézes mázas bocsánatkérő levelet a fiókvezetőtől.
2024. febr. 15. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:

#8: Na igen ezt mondom. Ilyeneket nem szabadna megengedniük maguknak. Sajnálom, hogy ezt tapasztaltad te is.

Ha meg valaki nem bírja idegekkel ezt a munkát, ne dolgozzon ott.

2024. febr. 15. 22:51
 10/16 anonim ***** válasza:
78%

Ezt kár volt ide kiírnod, mert az itt válaszolók nagy része szintén ilyen vadbarom (vagy tizenéves troll), mint az említett ügyintéző. Lásd a hetes válaszoló. Tehát azt fogják mondani, normális ha lebsz valaki mert kérdezel.

Kemény ami itt megy!

2024. febr. 15. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!