Egy telefonos ügyintéző letolhat azért, mert elrontottam valamit?
Egy lakossági pályázaton veszek részt és mivel nem vagyok jártas a dologban, felhívtam az ügyfélszolgálatot mert volt két kérdésem. Mondtam, hogy a rendszerben kerekítési hiba van, segítsen hogy javítsam az összegeket. Közbevágott, hogy írjak be olyan költséget, amire nincs is szükségem. Mondtam, nekem nem ez a kérdésem, majd rávágta, hogy fogalma nincs, nem ért ehhez.
Aztán mondtam neki, hogy tévedésből rossz dokumentumot csatoltam fel és lezárt a rendszer. Ingerülten mondta, hogy egyáltalán nem érti, hogy lehet rossz dokumentumot felcsatolni aztán majd lesz nekik 2000 db hiánypótlás de ebbe senki nem gondol bele. Annyit tudtam csak mondani, hogy bárki hibázhat.
Semmi segítséget nem kaptam, csak ezt a gorombaságot. Elhiszem, hogy naponta 200x felhívják ezekkel a kérdésekkel, de azért van ott, hogy segítsen. Ez normális így?
Nem normális, de én is ügyfelekkel foglalkozom egész nap. Van amikor már reggel kiboritanak, mert olyan tuskók jönnek egymás után. Van, amikor délután háromkor leszek ideges egy embertől. De nem vagyok velük bunkó.
Olyan nap kevés van, hogy szép és jó.
Hívd fel holnap újra, hátha már jobb napja lesz.
Én is ügyfelekkel foglalkozom. Jó, nem napi százzal, de tudok viselkedni. Sőt... Mindenkivel telefonon is normális vagyok, túl normális is. Pedig van, hogy engem is felhúznak.
Szerintem ha normális hangnemben kérdezek valamit, akkor alap, hogy ő is így válaszol.
Nem hívom én már őket. Mindig másik ügyintézőt kapcsolnak, és rendszeresen az a válasz, hogy sajnálom, nem értek ehhez, írjon e-mailt. Csak tudnám ilyen munkáért hogy kapnak fizetést.
Én a pályázati felületről kérdeztem őt. Azért azt csak ismerheti az ott dolgozó ember. Másik pályázattal kapcsolatban (azt a munkahelyemen csináltam) hívtam a másik ügyfélszolgálatot. Ott a pályázati kiírással sem voltak tisztában az ügyfélszolgálatosok. De az is jó volt, mikor kérdeztem valamit, mondta a hölgy várjak egy kicsit, ezt megírja a kollegájának. Hallottam gépel, percekig hallgattunk, majd mondta bocsánat nem válaszolt a kollega, írjak e-mailt.
Nagyon sok panasz van rájuk a pályázatokkal foglalkozó facebook csoportokban is. Így inkább ott segítenek egymásnak már az emberek.
#8: Na igen ezt mondom. Ilyeneket nem szabadna megengedniük maguknak. Sajnálom, hogy ezt tapasztaltad te is.
Ha meg valaki nem bírja idegekkel ezt a munkát, ne dolgozzon ott.
Ezt kár volt ide kiírnod, mert az itt válaszolók nagy része szintén ilyen vadbarom (vagy tizenéves troll), mint az említett ügyintéző. Lásd a hetes válaszoló. Tehát azt fogják mondani, normális ha lebsz valaki mert kérdezel.
Kemény ami itt megy!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!