Mostani fiatal férfiakból jobb katona lenne? Részleteztem
A fiatalabb korosztály régebb óta játszik katonás, lövöldözős játékokkal.
Ezek a játékok sok mindent fejlesztenek, például: helyezkedés, türelem, figyelem, fegyver típusok ismerete, reflex, álcázás stb..
Na ha egy olyan fiatal aki ilyen játékokon nőt fel és elég bátor is ahhoz, hogy háborúba menjen az erősebb, jobb katona lenne mint egy átlagos katona? Tehát azokkal szemben akik felnőttek, és már vitték is besorozni őket a katonaságba.
Persze egy idősebb hozzászóló nem tudom mennyire tudja átlátni a mai generációt.
És nem az a lényeg, hogy a mai férfiak nem mernének háborúba menni.
Ezt nem tudhatjuk, de a kérdés arra van HA háborúba menne az illető.





Egy mai ember pár látja tv ben filmben mindenhol hogy miről van szó tehát más a mostani nézőpont szerintem mint régen.
Te most trollkodsz vagy 8 eves vagy?
Ha ugy csinalnad mint a tvben, az elso golyo megfektetne.
Szép szép, de az ugy van csinalva hogy pörgős legyen, nem pedig élethű.
Látom csak a felszínt értitek abból amit írok ;3
Nem baj. Az értelmes válaszokat köszönöm!




















Nos én nem becsülöm le a fiatalokat sem az E sportot, érdekes elgondolás, még lenne is benne ráció.
Azonban van egy nagyon fontos tényező, amit otthon a gép előtt nem lehet annyira szimulálni, ez pedig a fizika az a része ami rád hat és nem a karakteredre.
Tegyük fel például, egy olyan játékban jó vagy amelyben vadász repülővel kell harcolni. Minden realisztikus,minden ugyan ott van mint a valódi gépben és nagyon realisztikus a fizika.
Elképzelhető, hogy egy ilyen valódi a géppel esetleg felszállsz a szimulátoros gyakorlás után, talán-talán le is szállsz vele. Csak éppen közben egy élesebb manővernél a G erők miatt elájulnál és mivel addig senki nem vezetné a gépet jó eséllyel lezuhannál. – Miközben még nem harcoltál senkivel csak elvégeztél egy olyan manővert amit otthon milliószor elvégeztél a szimulált vadászgéppel.
Mert a valódi pilóták olyan kiképzést kapnak, hogy magasabb G erőknél is megőrizzék az eszméletüket.
Bár nem repülőszimulátorokról volt szó, ez a példa azt hiszem segíthet megérteni a szimulált és a valós fizikai környezett közötti különbséget.
Amikor egy FPS játékban a karaktered elfárad és lassabban fut, lép, akkor Te aki irányítja, nem kapkodod a levegőt nincs légszomjad és nem vagy lelassulva. Megcsinálhatják reálisan a fizikát, hogy minél több holmit viszel magaddal, lassul a karaktered, azt Te nem érzed, nem téged terhel az a súly.
Az ami ezekben a játékokban működik mint stratégia nem feltétlenül működne a való életben. Eleve ott van az, hogy meghalsz és újra éledsz és megpróbálsz egy másik stratégiát. Aztán a cikázás és az ugrálás, a játékban úgy pattognak az emberek mondjuk egy 7-8 kilós akna vetővel és a hozzá való töltetekkel, mint egy pehely súlyú bokszoló a ringben. Egyszerűen testileg és szellemileg nem úgy fárad a karaktered. Egy valós élethelyzetben, 30-90 másodperc után a legtöbb embernek rettenetes légszomja lenne. A játékban, ha nem pattogsz meg nem cikázol, meg nem futkosol úgy mint a mérgezett egér szétlőnek.
Aztán ott van a közelharc a játékban jó ütemben nyomsz egy gombot és lefegyverzel valakit. A való életben nem tudod elvenni a fegyverét, ha nem gyakoroltad kis milliószor hogyan kell és ezt még lehetne sorolni.
A játékhoz játékspecifikus stratégia kell, ettől én még becsülöm az e sportolókat, viszont hiszem, hogy a nagy részük valós harci helyzetben nem állná meg a helyét egy idősebb képzett katonával szemben.










A #19 válaszolónak teljes mértékben igaza van.
Nem értem miért kellet lepontozni őt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!