Apple mostanában hogyan intézi a garanciális ügyeket telefonnál?
10+ éve apple telefonjaim vannak, legutoljára az iphone 5-tel volt gondom, akkor garanciában nem javítottak, hanem kaptam egy új készüléket és plusz 3 hónap garanciàt.
Most az iphone 15 pro maxommal van gond, nagyon hamar elvalványul melegben a kijelző, töltés közben gyakran nem érzékel semmit, szakadozik az érintő kijelző használata, egyes foltokban egyáltalán nem reagál.
A mobil net/wifi gyakran lekpcsol magától, nem tud hálózatot keresni, ilyenkor ki kell kapcsoljam a keresést, majd vissza, és jó lesz egyből.
Ha leadom, mennyi idő az ügyintézés és hogyan zajlik?
Ha visszakapom 2 hét után és csak egy “szoftverfrissítést” csinálnak, akkor inkább hagyom, és veszek másikat.
A munkámhoz kell, minél kevesebbet szeretném nélkülözni, de csak akkor, ha megéri.
Kinek mi a tapasztalata? Milyen hibákkal vittétek és mi lett a folyamat vége?
"elvalványul melegben a kijelző"
Ezzel próbálja védeni magát a túlmelegedéstúl a telefon. Nem garanciális probléma.
"töltés közben gyakran nem érzékel semmit"
Használst MagSafe tokot? Ha igen, vedd le és próbáld ki úgy!
Próbáld ki másik töltővel, másik kábellel is!
"A mobil net/wifi gyakran lekpcsol magától, nem tud hálózatot keresni"
Egy visszaállítást te is megpróálhatsz otthon, nem kell ezért gariztatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!