Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Apple mostanában hogyan...

Apple mostanában hogyan intézi a garanciális ügyeket telefonnál?

Figyelt kérdés

10+ éve apple telefonjaim vannak, legutoljára az iphone 5-tel volt gondom, akkor garanciában nem javítottak, hanem kaptam egy új készüléket és plusz 3 hónap garanciàt.


Most az iphone 15 pro maxommal van gond, nagyon hamar elvalványul melegben a kijelző, töltés közben gyakran nem érzékel semmit, szakadozik az érintő kijelző használata, egyes foltokban egyáltalán nem reagál.

A mobil net/wifi gyakran lekpcsol magától, nem tud hálózatot keresni, ilyenkor ki kell kapcsoljam a keresést, majd vissza, és jó lesz egyből.


Ha leadom, mennyi idő az ügyintézés és hogyan zajlik?

Ha visszakapom 2 hét után és csak egy “szoftverfrissítést” csinálnak, akkor inkább hagyom, és veszek másikat.


A munkámhoz kell, minél kevesebbet szeretném nélkülözni, de csak akkor, ha megéri.


Kinek mi a tapasztalata? Milyen hibákkal vittétek és mi lett a folyamat vége?


okt. 13. 22:51
 1/1 anonim ***** válasza:

"elvalványul melegben a kijelző"

Ezzel próbálja védeni magát a túlmelegedéstúl a telefon. Nem garanciális probléma.


"töltés közben gyakran nem érzékel semmit"

Használst MagSafe tokot? Ha igen, vedd le és próbáld ki úgy!

Próbáld ki másik töltővel, másik kábellel is!


"A mobil net/wifi gyakran lekpcsol magától, nem tud hálózatot keresni"

Egy visszaállítást te is megpróálhatsz otthon, nem kell ezért gariztatni.

okt. 14. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!