Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Apple mostanában hogyan...

Apple mostanában hogyan intézi a garanciális ügyeket telefonnál?

Figyelt kérdés

10+ éve apple telefonjaim vannak, legutoljára az iphone 5-tel volt gondom, akkor garanciában nem javítottak, hanem kaptam egy új készüléket és plusz 3 hónap garanciàt.


Most az iphone 15 pro maxommal van gond, nagyon hamar elvalványul melegben a kijelző, töltés közben gyakran nem érzékel semmit, szakadozik az érintő kijelző használata, egyes foltokban egyáltalán nem reagál.

A mobil net/wifi gyakran lekpcsol magától, nem tud hálózatot keresni, ilyenkor ki kell kapcsoljam a keresést, majd vissza, és jó lesz egyből.


Ha leadom, mennyi idő az ügyintézés és hogyan zajlik?

Ha visszakapom 2 hét után és csak egy “szoftverfrissítést” csinálnak, akkor inkább hagyom, és veszek másikat.


A munkámhoz kell, minél kevesebbet szeretném nélkülözni, de csak akkor, ha megéri.


Kinek mi a tapasztalata? Milyen hibákkal vittétek és mi lett a folyamat vége?


tegnap 22:51
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!