IPhone 12 garanciális ügyintézése hogy zajlik?
Hat hónapja vettem a készüléket az Aqua-nál, sajnos a kijelző megadta magát, nem reagál semmire, még a gyári visszaállítás után sem.
Ebben az esetben az Aquatól kérjek garanciát, és ők elküldik az Apple-nek javításra, vagy hívjam az Apple ügyfélszolgálatot? Hivatalos Apple-szervizbe nem tudom bevinni, mivel nincs a közelemben egy sem.
Ez nem iPhone specifikus probléma. Minden cikknél így kell eljárni:
- Ha az Aqua hivatalos kereskedő, akkor a gyártói jótállás is él itthon, tehát ha akarsz, akkor fordulhatsz az Applehez.
- A hazai törvények kötik a kereskedőt is, szóval ha neked kényelmesebb az Aquahoz fordulni, akkor ők is kötelesek a dologgal foglakozni . Ha nem akarod, akkor ne engedd magadat lepattintani, mert lehet, hogy azt fogják mondani, hogy hagyd őket a francba, vidd az Applehez.
- Ha az Aqua nem hivatalos hazai forgalmazó - és szerintem lehet hogy nem az - akkor az Apple nem fog itthon garanciát vállalni rá, de (és ez az Apple specifikus rész) az Apple törvényi kötelmek nélkül is ad egy év világgaranciát. Ezt a telefonod is kiírja, ha még működik annyira a kijelző. Ha nem lenne a világgarancia vagy már lejárt volna, akkor az Apple szét fogja tárni a kezét, hogy ez bizony nem az ő dolga, rendezzed a kereskedővel.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!