Samsung Galaxy A15 garanciálisan szervízelték mégis nekem kell fizetnem 26 ezer forintot. Hogy van ez?
Még júliusban vettem egy vadiúj Galaxy A15 telefont !Samsung Experience! Storeban. Tokot is vettem hozzá, már akkor használhatatlan volt mert a tok miatt lezárta magát a telefon, amire csak annyit mondtak hogy nem tudnak mit kezdeni vele...
Kb 1 hónapra rá a telefon nagyon belassult (kb csak messenger, facebook, youtube és hívásokra használtam). Folyton újraindult, a !kamera! lefagyott, kikapcsolt, a telefon olyan forró volt hogy azt hittem fel fog robbani miközben semmire sem használtam csak a zsebemben volt.
Elküldtek az elméletileg hivatalos Samsung márkaszervízbe, ahol leadtam, jótállási jeggyel együtt, felsorolva a hibákat. Cseretelefont persze arra az időre nem kaptam, oldjam meg én ahogy tudom, nyilván tele vagyok pénzzel ha egy alsó kategóriás telefont veszek.
Erre küldenek egy nettó 26 ezer forintos számlát. Szóval kb 100 ezer forintot dobnék ki összesen egy elektronikai hulladéknak sem nevezhető sz@rra. Mit lehet ilyenkor tenni? Azt hittem legalább visszakapom a telefont működő állapotban és el tudom adni.
"Erre küldenek egy nettó 26 ezer forintos számlát."
Mi van a javításért kapott számlán? Mivel magyarázták azt, hogy neked fizetned kellene? Nekem itt valami nagyon sántít a történetben.
Vannak olyan hibák, amikre nem vagy nem addig van garancia. Pl. egy telefon aksira a legtöbb gyártó fél évet ad (laptopoknál dettó). Olyan ember is van, aki a sérülésből eredő hibákra is azt hiszi, hogy gariban ingyen javítják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!