Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Ariston bojler hibakódot ír...

Ariston bojler hibakódot ír és az ügyfélszolgálat hülyének néz?

Figyelt kérdés
Nyár végén vettünk egy ariston bojlert. 2 hónapon belül meghalt. Alaplapi kódot írt ki hogy azt cserélni kellene. Volt kint a szerviz megállapította a hibát, hogy ez úgy szr ahogy van ki kell cserélni az egész bojlert. A főnöke nem engedi. Azóta kicseréltek egy fűtőszálat valami használtra és a víz a max 65~fok helyett csak 45-50 fokra képes felfűteni. Az ügyfélszolgálat és a szervizes "főnök"szerint ez rendben van hiszen van meleg víz. Mikor kértük hogy a problémát ténylegesen oldják meg, megint tök más alkatrészt rendeltek de lassan 3 hét el telt és semmi hír róla mert se a szerviz se az üf. Szolgálat nem tud semmiről. Ez most már november óta tart. Ti ebben a helyzetben mit csinálnátok?

ma 18:18
 1/2 anonim ***** válasza:
Megüzenném egy mailben, hogy akkor ezt most így jelezni fogom a fogyasztóvédelemnek, és a céggel való tapasztalatom az interneten is megosztom minden olyan felületen, ahol értékelni lehet a munkájukat.
ma 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Kevésbé ismert tény, hogyha harmadik javításra sem működik jól a készülék, akkor kötelesek kicserélni vagy visszatéríteni a vételárat.
ma 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!