Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A Vodafone ügyfélszolgálat...

A Vodafone ügyfélszolgálat hívása és ügyintézővel történt beszélgetés után mennyi idővel küld a Vodafone olyan SMS-t, hogy elégedett volt-e (és mennyire) az ügyfél az "ügyintézéssel"?

Figyelt kérdés

nov. 15. 12:36
 1/6 anonim ***** válasza:
pár percen belül
nov. 15. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Köszi. Ha nem érkezik meg pár percen belül, akkor nem is küldik már?

Mintha azt vettem volna észre, hogy csak olyan beszélgetések után küldik azt az SMS-t, amelyekben nem volt gond, de ha panasz volt, akkor nem szoktak küldeni.

Te vettél észre ilyet?

nov. 15. 12:51
 3/6 A kérdező kommentje:
Azóta sem küldtek.
nov. 15. 19:58
 4/6 anonim ***** válasza:
Akkor hívd fel őket megint és most panaszkodj azért hogy nem kaptál sms-t ahol panaszkodhatnál.
nov. 15. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Azt maga az ügyintéző küldi ki, ha értékelést szeretne tőled. A bankomnál átkapcsolnak egy automatához, ami kérdéseket olvas fel és 1-5-ig kell a gombokat nyomni. Nyilván ha úgy gondolja, hogy lehúzod, nem kapcsol át, csak bontja a vonalat.
nov. 16. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
#5. Köszönöm. Megkérdeztem tőle, hogy fognak-e küldeni ilyen SMS-t és azt mondta, hogy igen. Akkor abban is hazudott.
nov. 16. 21:20

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!