A Vodafone ügyfélszolgálat hívása és ügyintézővel történt beszélgetés után mennyi idővel küld a Vodafone olyan SMS-t, hogy elégedett volt-e (és mennyire) az ügyfél az "ügyintézéssel"?
Figyelt kérdés
nov. 15. 12:36
2/6 A kérdező kommentje:
Köszi. Ha nem érkezik meg pár percen belül, akkor nem is küldik már?
Mintha azt vettem volna észre, hogy csak olyan beszélgetések után küldik azt az SMS-t, amelyekben nem volt gond, de ha panasz volt, akkor nem szoktak küldeni.
Te vettél észre ilyet?
nov. 15. 12:51
3/6 A kérdező kommentje:
Azóta sem küldtek.
nov. 15. 19:58
4/6 anonim válasza:
Akkor hívd fel őket megint és most panaszkodj azért hogy nem kaptál sms-t ahol panaszkodhatnál.
5/6 anonim válasza:
Azt maga az ügyintéző küldi ki, ha értékelést szeretne tőled. A bankomnál átkapcsolnak egy automatához, ami kérdéseket olvas fel és 1-5-ig kell a gombokat nyomni. Nyilván ha úgy gondolja, hogy lehúzod, nem kapcsol át, csak bontja a vonalat.
6/6 A kérdező kommentje:
#5. Köszönöm. Megkérdeztem tőle, hogy fognak-e küldeni ilyen SMS-t és azt mondta, hogy igen. Akkor abban is hazudott.
nov. 16. 21:20
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!