Fogyasztovedelemhez szeretnék fordulni, garancialis ugy rendezese vegett egy online aruhazzal kapcsolatban! Hol tehetem ezt meg?
Online panasz benyujtasakor az alabbi szerepelt a leirasban:
"Szavatossági vagy jótállási igény (javítás, csere, árleszállítás vagy elállás-pénzvisszatérítési igény) bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak!"
Most akkor kire tartozik ha nem rajuk?!
A webaruhazzal nem tudok erdemben mit kezdeni, egy kalap xar az ugyfelszolgalatuk!
Te direkt jatszod a sotetet?🤣
Mit nem ertesz azon, hogy a webaruhaz nem a garanciaban leirtak szerint jar el, hanem lexarja a vasarlot!
Tehat hiaba fordultam hozzajuk, azon mar tul vagyunk!
Igy van! Koszi utolso a normalis valaszt!
Megtortent a panasz leiras, kuldtem 3db emailt, benne kitoltve az altaluk preferalt nyomtatvanyt (a gyorsabb ugyintezes vegett kertek ezt), reszleteztem a hibat stb. Minderre 1x valaszoltak semmitmondoan, tehat szamomra nem kielegitoen, de aztan azota sem.
Mondd meg pontosan mit szeretnél. Nem egyértelmű a megfogalmazásod. Fogyasztóvédelem még mindig van, panaszokkal hozzájuk fordulj:
Garanciális ügyintézésért a webáruházhoz vagy az ott feltüntetett szervízelő céghez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!