Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Fogyasztovedelemhez szeretnék...

Fogyasztovedelemhez szeretnék fordulni, garancialis ugy rendezese vegett egy online aruhazzal kapcsolatban! Hol tehetem ezt meg?

Figyelt kérdés

Online panasz benyujtasakor az alabbi szerepelt a leirasban:

"Szavatossági vagy jótállási igény (javítás, csere, árleszállítás vagy elállás-pénzvisszatérítési igény) bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak!"


Most akkor kire tartozik ha nem rajuk?!

A webaruhazzal nem tudok erdemben mit kezdeni, egy kalap xar az ugyfelszolgalatuk!



#garancia #panaszkezelés #fogyasztòvédelem #jòtàllàs
2021. febr. 23. 17:59
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:

Te direkt jatszod a sotetet?🤣

Mit nem ertesz azon, hogy a webaruhaz nem a garanciaban leirtak szerint jar el, hanem lexarja a vasarlot!

Tehat hiaba fordultam hozzajuk, azon mar tul vagyunk!

2021. febr. 23. 21:28
 12/15 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
Ez ennél egy kicsit bonyolultabb. Fogyasztóvédelemhez, Békéltető testülethez csak azután fordulhatsz, ha a webáruházi panaszodra nem érkezett válasz, vagy az nem volt kielégítő számodra, de ezt minden esetben úgy kell megtenni, hogy konkrétan a levélben a panasznak szerepelnie kell. Erre ugye 30 napja van reagálnia a cégnek. Ez nem tudom megtörtént-e, a sima levelezgetés nem tartozik ebbe. Ez az idézett mondat pont ezt is jelenti, az ott leírt opciók valóban nem tartoznak fogyasztóvédelmi eljárások keretébe, csak akkor ha pl. jogosan kérsz egy javítást, de nem hajlandóak kijavítani.
2021. febr. 23. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:

Igy van! Koszi utolso a normalis valaszt!

Megtortent a panasz leiras, kuldtem 3db emailt, benne kitoltve az altaluk preferalt nyomtatvanyt (a gyorsabb ugyintezes vegett kertek ezt), reszleteztem a hibat stb. Minderre 1x valaszoltak semmitmondoan, tehat szamomra nem kielegitoen, de aztan azota sem.

2021. febr. 23. 22:55
 14/15 Ypszilon1980 ***** válasza:
Ebben az esetben mehetsz tovább.
2021. febr. 24. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

Mondd meg pontosan mit szeretnél. Nem egyértelmű a megfogalmazásod. Fogyasztóvédelem még mindig van, panaszokkal hozzájuk fordulj:

[link]


Garanciális ügyintézésért a webáruházhoz vagy az ott feltüntetett szervízelő céghez.

2021. febr. 24. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!