Fogyasztovedelemhez szeretnék fordulni, garancialis ugy rendezese vegett egy online aruhazzal kapcsolatban! Hol tehetem ezt meg?
Online panasz benyujtasakor az alabbi szerepelt a leirasban:
"Szavatossági vagy jótállási igény (javítás, csere, árleszállítás vagy elállás-pénzvisszatérítési igény) bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak!"
Most akkor kire tartozik ha nem rajuk?!
A webaruhazzal nem tudok erdemben mit kezdeni, egy kalap xar az ugyfelszolgalatuk!
Nincs fogyasztóvédelem Magyarországon, rég megszüntették.
A békéltető testülethez kell fordulni, annak eredménytelensége esetén pedig bírósághoz.
"Online panasz benyujtasakor az alabbi szerepelt a leirasban:
"Szavatossági vagy jótállási igény (javítás, csere, árleszállítás vagy elállás-pénzvisszatérítési igény) bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak!"
Most akkor kire tartozik ha nem rajuk?!"
Le van írva, hogy nem rájuk tartozik, ezen mit nem értesz?
Esetleg ha leírnád az eseted összefoglalva pár szóban, hogy mik az előzmények?
Ennyi gonosz, indulatos embert mint aami itt van, te joisten!
Itt elitek ki magatokat?!
Le van irva erthetoen, hogy mit szeretnek.
Csak az valaszoljon, aki tud segiteni hova forduljak!
Mar hogyne lenne fogyasztovedelem magyarorszagon!
"hova forduljak!"
A webáruházhoz.
Leirtam, hogy a webaruhaz erdemtelen az ugyben, ezert szeretnek szintet lepni!
Hetek ota levelezgetek veluk es semmire nem jutunk. Nem tudom szavatossagi igenyeimet ervenyesiteni.
Kozben megtudtam, kaptam egy normalis privat uzenetet, hogy a jarasi hivatalhoz kell forduljak, mert 2017ota ok latjak a NFH feladatkoreit!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!