Webáruházhoz kell telefonos ügyfélszolgálatot biztosítani vagy elég egy e-mail cím?
Figyelt kérdés
#fogyasztóvédelem #webáruház #vásárló #online értékesítés #jogszabály #rendelet #webshop #ügyfélszolgálat #online ügyfélszolgálat #telefonos ügyfélszolgálat
2019. nov. 26. 12:00
1/2 anonim válasza:
Ha nem indokolt a telefonos, akkor nyilván elég egy mailcím.
2/2 anonim válasza:
Nem kell, de jó ha van. (sokaknál bizalmi faktorként működik, ha ki van írva a telefonszám...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!