Hogyan tudok telefonos ügyfélszolgálatot készíteni?
Egy ilyen kérdést nem lehet egyszerűen megválaszolni.
A legegyszerűbb telefonos ügyfélszolgálat, hogy kiírod a privát számodat, hogy azon tudnak elérni téged, te meg szépen felveszed, és intézed a dolgokat.
Tovább lehet lépni, hogy erre egy külön számot tartasz fent, az sem igényel szakértelmet, de legalább a privát számodat nem kell közzé tenni.
Nyilván ez addig elég, amíg csak annyian hívnak, hogy 1 vonalon tudsz válaszolni a hívásra. Nagyobb vállalkozásoknak ez kevés, nekik call centerre van szükség, ami várakoztatja és elosztja az 1 számra beérkező hívásokat. Ahhoz nyilván kellenek megfelelő hardvereszközök, szoftver, emberek, akik veszik a hívásokat. Ez már nem egy olyan szintű dolog, amire a gyakorikérdések.hu-n fogsz választ kapni, ilyen rendszerekkel profik foglalkoznak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!