Rendeltem online egy terméket ami több mint 25.000 Ft-ba került. Számtalan e-mail és telefon hívás után sem reagálnak. Sem a terméket nem kaptam meg sem a pénzem. Mit tegyek?
Figyelt kérdés
2020. nov. 25. 12:18
2/8 anonim válasza:
HOL rendelted?
Előtte utánanéztél, hogy megbízható-e a webshop?
3/8 anonim válasza:
Kártyával fizettél? Akkor a banknál indíthatsz chargeback-et.
4/8 anonim válasza:
Ha bankkártyával fizettél, menj be a bankba és kérj visszatérítést. Ha utaltad, akkor tanulópénz. Nem utalunk, SOHA! Mert az nem biztonságos. Kizárólag online bankkártyás fizetés! Az véd, mert ha nem teljesítenek, visszafordítható. Amelyik webshopnál csak utalás van, azt el kell hagyni, nem rendelni onnan.
5/8 A kérdező kommentje:
A Matrac.hu-tól rendeltem egy matrachuzatot és sajnos utaltam. Ennek már több mint 2 hónapja. Egyszer sikerült őket elérni, amikor is annyival leráztak, hogy “most is csörög a telefon de nem vesszük fel” valamint “majd jelentkezik az illetékes a pénzvisszafizetéssel kapcsolatban.” Azért még sem 5000ft-ről beszélünk szóval eddig a legjobb tanács a vérbosszú. :) Köszönöm a hosszászólásaitokat!
2020. nov. 25. 13:26
6/8 anonim válasza:
Még a fogyasztóvédelemnél próbálkozhatnál.
7/8 anonim válasza:
8/8 A kérdező kommentje:
Nekem is ez lett volna a következő ötletem csak nem tudom hogy most a vírus miatt működik-e majd a személyes kontaktus.
2020. nov. 25. 16:04
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!