Miért van az,hogy komolyabb webshopnál rendel az ember valamit és ki van írva,hogy raktáron utána várja az ember mikor érkezik rákérdez és azt mondják az egyik termék már raktáron van a másikra még várni kell?
Az "exdigi" bolt is ilyen, de ők még azt is elvárják, hogy 5 tételnél 5x sétálj be érte, ha egyidőben is lehetne átvenni rendelés leadásakor, de előbb jön be ez meg az vagy ha postán akarod, akkor 5x postázzák, te meg 5x fizetsz szállítást...tényleg ex-bolt lett a listán:D
Az "akváriumos" boltnál meg bemész rendelésedért és "juj, az nincs, de van helyette más"...drágább...
Nem mindegyik webshop rendszere van összekötve raktártárkészlet kezelővel.
Ahhoz, hogy a weboldalon mindig pontos adatot láss, olyan eszközök kellenek, amelyek szinti önműködően kezelnek minden mozgást. A termék beérkezésekor szinte egy csippantással kerüljön be mindenhová, miből mennyi érkezett, és a shop raktárkezelése is automatikusan frissüljön. Drága, bonyolult, eszközigényes.
Bonyolítja a dolgot a kosár is. Ha beteszel valamit a kosárba, akkor eggyel csökkennie kellene a mennyiségnek. Ha lemegy nullára, akkor másnál már ne az látszódjon, hogy raktáron. De ha nagyjából egyszerre nézitek a terméket, akkor mindketten lehet, hogy raktáron kírást láttok.
Senki nem nyomogat CTRL+F5-öt.
Nem bonyolítom tovább, pedig lehetne.
Az is lehet, hogy az egyik boltjukban van raktáron.
Ha mondjuk a pécsiben van, akkor azt el kell küldeni a központi raktárba ahonnan majd történik a kiszállítás. De ha te pont úgy rendeled meg hogy a járatra már nem tudják felrakni, akkor csak a másnapira fog felkerülni. 3-4 munkanap nap is lehet mire megkapod
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!