Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Miért van az,hogy komolyabb...

Miért van az,hogy komolyabb webshopnál rendel az ember valamit és ki van írva,hogy raktáron utána várja az ember mikor érkezik rákérdez és azt mondják az egyik termék már raktáron van a másikra még várni kell?

Figyelt kérdés
Én úgy rendeltem két terméket,hogy az volt írva mellé,hogy raktáron akkor ez megtévesztés mert akkor mégsem volt raktáron ha várni kell rá.

2022. jún. 13. 13:54
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
14%
Köcsögség, nálam is csak hitegettek hetekig. Aztán visszakértem a pénzt, ezekután csak utánvéttel rendelek.
2022. jún. 13. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
97%
Mert tegyük fel van 5db raktáron és több rendelés befut arra a termékre akkor már az ötön felül már be kell rendelniük.
2022. jún. 13. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
20%

Az "exdigi" bolt is ilyen, de ők még azt is elvárják, hogy 5 tételnél 5x sétálj be érte, ha egyidőben is lehetne átvenni rendelés leadásakor, de előbb jön be ez meg az vagy ha postán akarod, akkor 5x postázzák, te meg 5x fizetsz szállítást...tényleg ex-bolt lett a listán:D


Az "akváriumos" boltnál meg bemész rendelésedért és "juj, az nincs, de van helyette más"...drágább...

2022. jún. 13. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
96%

Nem mindegyik webshop rendszere van összekötve raktártárkészlet kezelővel.

Ahhoz, hogy a weboldalon mindig pontos adatot láss, olyan eszközök kellenek, amelyek szinti önműködően kezelnek minden mozgást. A termék beérkezésekor szinte egy csippantással kerüljön be mindenhová, miből mennyi érkezett, és a shop raktárkezelése is automatikusan frissüljön. Drága, bonyolult, eszközigényes.

Bonyolítja a dolgot a kosár is. Ha beteszel valamit a kosárba, akkor eggyel csökkennie kellene a mennyiségnek. Ha lemegy nullára, akkor másnál már ne az látszódjon, hogy raktáron. De ha nagyjából egyszerre nézitek a terméket, akkor mindketten lehet, hogy raktáron kírást láttok.

Senki nem nyomogat CTRL+F5-öt.

Nem bonyolítom tovább, pedig lehetne.

2022. jún. 13. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
100%

Az is lehet, hogy az egyik boltjukban van raktáron.

Ha mondjuk a pécsiben van, akkor azt el kell küldeni a központi raktárba ahonnan majd történik a kiszállítás. De ha te pont úgy rendeled meg hogy a járatra már nem tudják felrakni, akkor csak a másnapira fog felkerülni. 3-4 munkanap nap is lehet mire megkapod

2022. jún. 13. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 A kérdező kommentje:
Azóta sincs sehol a csomag...
2022. jún. 16. 12:31
 7/22 A kérdező kommentje:
Még a múlt héten rendeltem amúgy.
2022. jún. 16. 12:31
 8/22 A kérdező kommentje:
Valamiért nincs nekem szerencsém,az egér már raktáron van az egérpad meg még a viharba sincsen... Legalább megkérdezhetnék,hogy mi a stájsz esetleg változtatnék e a rendelésen.Most egy szaros egérpad miatt heteket várjon az ember?
2022. jún. 17. 10:58
 9/22 anonim ***** válasza:
0%
Nem fogják megkérdezni, nem óvóda! Neked kell intézned hogy küldják ki a csomagot.
2022. jún. 17. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 anonim ***** válasza:
71%
9. Ebben nem adok igazat. Mi mindig írunk a vevőnek, nem csak automata választ kapnak. A seboldalunk elavult, de a komolyabb rendszerekben illik már a kosárnál olyan opciót elhelyezni, hogy egyenként menjen a csomag, vagy megvárja, hogy egyszerre menjen minden.
2022. jún. 17. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!