Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Mikor lehet visszakérni a...

Gabesz077 kérdése:

Mikor lehet visszakérni a termék árát, ha az garancián belül hibásodott meg?

Figyelt kérdés
Van egy gyümölcscentrifuga, ami másodjára hibásodik meg, ugyanaz a hibajelenség, egyszerűen nem indul el. 1 hónap sem telt el, hogy ugyan ilyen hiba miatt vissza jött a garanciális javításról. Olvasgatva a neten, mások is panaszkodnak ilyen hibára ennél a készüléknél, így gyanítom konstrukciós hiba lehet, így nem szívesen hordanám havonta vissza a szervízbe garanciális javításra. Csak a kérdés, hogy vissza lehet-e kérni a pénzt, így hogy másodjára hibásodott meg.

2022. márc. 1. 11:09
 1/8 anonim ***** válasza:
80%
Alapesetben javítást kérhetsz. Mivel ez egyszer már megtörtént, hiába, így cserét tudsz kérni, azaz egy másik, ugyan ilyen típusú készüléket, vagy ha az már nem kapható, akkor egy minimum azonos tudású másik típust. Ha ez se lehetséges, mert már nem létezik ilyen tudású termék, akkor visszakapod a vételárat. Pontosan amennyit fizettél, ha akciósan vetted akkor az akciós árat.
2022. márc. 1. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
32%

Nem lehet. Illetve kérheted, de nem köteles visszavenni.

A helyedben megjavíttatnám és kis ráfizetéssel eladnám használtan, még garanciális időn belül.

2022. márc. 1. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
0%
Bizonyos számú javítás után ki kell cserélni, illetve vissza kell téríteni az árát. El kell olvasni a garanciális feltételeket, abban le van írva remélhetően.
2022. márc. 1. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
69%

"Bizonyos számú javítás után ki kell cserélni"

Nem KELL.

" illetve vissza kell téríteni az árát."

Nem KELL.


3 sikertelen javítást követően kérhet cserét, illetve jelezheti a vásárlástól elállást, mindezt abban az esetben, ha a vásárlónak fel nem róható okból kerül sor a javításokra.

2022. márc. 1. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Na baszki. A jó válaszaimat is pontozgathatnátok ilyen szorgalmasan.

Amúgy ha vállalják, akkor KELL.

2022. márc. 1. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
54%

"Amúgy ha vállalják, akkor KELL."

Ha vállalják, hogy a vevő kérésére tesznek dolgokat, és a vevő nincs képben, akkor más a helyzet.

De alapból nem KELL.

Ha KELLene, akkor nem javítgatnák neki. Ugye?

2022. márc. 1. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 Ypszilon1980 ***** válasza:
61%
Sajnos nehéz eset ez. Alapvetően 1 javítás után még nem kérhetsz ilyet, add be megint szervízbe és ha utána is elromlik ugyanazzal a hibával, akkor panaszt fogalmazz meg feléjük ezzel kapcsolatban, de igazából ez sem kötelezi őket semmire. Csináltam már ilyet, egy nagyobb céggel, ott kicserélték ingyen egy korszerűbb típusra a cuccot.
2022. márc. 2. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
45%

"Mikor lehet visszakérni a termék árát, ha az garancián belül hibásodott meg?"

Ha legalább 3x sikertelen a javítás és nem tudják kicserélni, elállással élhetsz a vásárlást illetően, vagy árleszállítást kérhetsz.

2022. márc. 2. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!