Satisfyer Luxury Haute, vágyaim.hu? Reklamáció?
Szűk 3 hónapja rendeltem a vágyaim.hu ról Satisfyer L. H.-t. Nyilván rendeltetésnek megfelelően használtam, mégis ma észrevettem, hogy a "száján" lévő szilikongyűrű (arany körcsíktól lefelé), elkezdett leválni a készülékről. Ilyenkor mi a teenő? van valakinek tapasztalata ezzel a honlappal kapcsolatban(reklamáció)? Nyilván felhívom őket. De ha vissza kell küldeni, és azt mondják nem megfelelően használtam(pedig de) akkor fizetem gondolom a postaköltségeket azért, hogy vehessek egy újat, mert ez így használhatatlan. Azt sem tudom, ha elfogadják, hogy valóban hibás, akkor kapok egy újat, vagy megragasztják(vagy ez nem olyan mint egy cipő? :D)? Elnézést az esetleges "alap" kérdésekért, de elég kezdő vagyok, még csomagot sem küldtem soha, azt se tudom hogyan, hol érné meg postazni. :D
Ezzel kapcsolatba is szívesen fogadok tanácsot, hol a legolcsóbb.
24/L
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hívd fel őket, jelentsd be a problémádat és majd küldenek futárt. A saját szerződött partnerül fogja elszállítani a meghibásodott eszközt.
A postaköltség 1-2 ezer forint, úgyhogy ezen kár aggódnod.
Persze ezt csak akkor kell kifizetned ha nem jogos a problémád.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!