Powerbank felpúposodott (az aksi és lenyomta a burkolatot is) Érvényes erre a garancia?
Lidl termék (silvercrest). Elviekben 3 év garanciát adnak a termékeikre. Ez 2 éves jelenleg. Viszont csak a vásárlást igazoló számla van meg a csomagolása nincs.
Érdemes próbálkozni szerintetek?
Mik a tapasztalatotok a Lidl reklamációs ügyek intézéséről?
Próbálkozni nem érdemes, intézni kell. :)
Vigyed a cuccot, nem harapják le a fejed. Nálunk elég rugalmasan intézik ezt, nem bonyolítják túl egyáltalán.
Időközben megtaláltam minden tartozékát, beraktam egy buborékfóliás borítékba, s elvittem próbaszerencse alapon.
Megnézték mi van vele s látta, hogy nem eltörött hanem belülről tágult szét.
Simán helyben visszafizették a vételárat csak várni kellett kb 10 percet.
Most pedig jövőhéten újból van a kínálatukban powerbank ugyanannyiért (csak kicsit másabb).
Mindent összevetve jóljártam, mert ha veszek egy újat a pénzből amit visszakaptam megint van 3 év garancia, ellenben ha kicserélték volna akkor arra már nem hosszabbodott volna meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!