Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Powerbank felpúposodott (az...

Powerbank felpúposodott (az aksi és lenyomta a burkolatot is) Érvényes erre a garancia?

Figyelt kérdés

Lidl termék (silvercrest). Elviekben 3 év garanciát adnak a termékeikre. Ez 2 éves jelenleg. Viszont csak a vásárlást igazoló számla van meg a csomagolása nincs.

Érdemes próbálkozni szerintetek?

Mik a tapasztalatotok a Lidl reklamációs ügyek intézéséről?



2018. júl. 14. 20:18
 1/2 anonim ***** válasza:

Próbálkozni nem érdemes, intézni kell. :)

Vigyed a cuccot, nem harapják le a fejed. Nálunk elég rugalmasan intézik ezt, nem bonyolítják túl egyáltalán.

2018. júl. 14. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Időközben megtaláltam minden tartozékát, beraktam egy buborékfóliás borítékba, s elvittem próbaszerencse alapon.

Megnézték mi van vele s látta, hogy nem eltörött hanem belülről tágult szét.

Simán helyben visszafizették a vételárat csak várni kellett kb 10 percet.


Most pedig jövőhéten újból van a kínálatukban powerbank ugyanannyiért (csak kicsit másabb).

Mindent összevetve jóljártam, mert ha veszek egy újat a pénzből amit visszakaptam megint van 3 év garancia, ellenben ha kicserélték volna akkor arra már nem hosszabbodott volna meg.

2018. júl. 22. 11:20

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!