Bestbyte-ban vásárolt Brother DCP j105 nyomtató, garanciális szervizelés után sem jó, mi a megoldás?
Több mint egy hónapja rendeltünk a BestByte-rol egy Brother DCP J105 nyomatót. (Azért ezt, mert olcsón szerettünk volna sokat jó minőségben nyomtatni, árukeresőn csak pozitívat írtak róla, és itt volt a legolcsóbb akkor) A nyomatató megérkezett és kb 1 hétig tökéletes volt. Gyönyörűen tudtunk vele nyomtatni sima és fotopapírra egyaránt. Ezután elkezdett csíkosan nyomatni valamint, nem mindig húzta be a fotopapírt(volt alatta több is) valamint egy képet félbevágva két külön lapra nyomtatott ki. Felhívtuk a bestbyte-ot, be kellene vinnünk a budapesti allee-ban lévő üzletükbe. Ez így megtörtént, mellékeltük a nyomtatott képeket, hogy mi is lenne a problémánk. Aztmondták kb 3 hét és meglesz. Ez így megis volt, visszakaptuk a nyomtatót. Otthon mikor kiszedtem a dobozból észrevettem, hogy hiányzik a tápkábel. Sebaj, sarki informatikai boltból pótoltam 1500 forintért, ennyiért most nem megyek vissza. Összeraktam és most már egyáltalán nem húzza be a fotopapírt, félig felveszi a gép, aztán megáll, kiírja, hogy nincs benne papír. Minden képet csíkosan nyomtat és megintcsak, olykor félbevágja a nyomtatni kívánt képet két külön lapra.
A kérdésem az, hogy most mi legyen? Borzasztóan sok negatívat olvastam neten a Bestbyteról, és kissé tartok, hogy mi lesz most az ügyből. Korábban, amit rendeltem tőlük minden rendben volt, csak most szembesültem vele a netes vélemények alapján, hogy milyen cég is ez. Tippeket szeretnék kérni, hogy mit tehetek most?
Vissza viszed nekik, hogy továbbra sem jó.
Más lehetőség nincs.
Igen, csak keszthelyi vagyok. Legutóbb szerencsénk volt, mert pont azokban az időpontokban volt más dolgunk is Budapesten, de nem rohangálhatunk fel állandóan 200km-re. Valamint nem ezért fizettünk ki több mint 40ezer forintot egy nyomtatóért, hogy állandóan szervízben legyen és a papírboltba nyomtatgassunk aranyáron.
Tippeket szeretnék kérni, hogy mit tehetünk mi az üzletben, legyünk erőszakosabbak, hogy márpedig adjanak egy másikat, vagy vásárolhassuk le az árát? Írjunk be a panaszkönyvbe, fenyegetőzzünk a fogyasztóvédelemmel? Ilyen történeteket lehet olvasni a Bestbyte-al kapcsolatban sajnos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!