Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Bestbyte-ban vásárolt Brother...

Bestbyte-ban vásárolt Brother DCP j105 nyomtató, garanciális szervizelés után sem jó, mi a megoldás?

Figyelt kérdés

Több mint egy hónapja rendeltünk a BestByte-rol egy Brother DCP J105 nyomatót. (Azért ezt, mert olcsón szerettünk volna sokat jó minőségben nyomtatni, árukeresőn csak pozitívat írtak róla, és itt volt a legolcsóbb akkor) A nyomatató megérkezett és kb 1 hétig tökéletes volt. Gyönyörűen tudtunk vele nyomtatni sima és fotopapírra egyaránt. Ezután elkezdett csíkosan nyomatni valamint, nem mindig húzta be a fotopapírt(volt alatta több is) valamint egy képet félbevágva két külön lapra nyomtatott ki. Felhívtuk a bestbyte-ot, be kellene vinnünk a budapesti allee-ban lévő üzletükbe. Ez így megtörtént, mellékeltük a nyomtatott képeket, hogy mi is lenne a problémánk. Aztmondták kb 3 hét és meglesz. Ez így megis volt, visszakaptuk a nyomtatót. Otthon mikor kiszedtem a dobozból észrevettem, hogy hiányzik a tápkábel. Sebaj, sarki informatikai boltból pótoltam 1500 forintért, ennyiért most nem megyek vissza. Összeraktam és most már egyáltalán nem húzza be a fotopapírt, félig felveszi a gép, aztán megáll, kiírja, hogy nincs benne papír. Minden képet csíkosan nyomtat és megintcsak, olykor félbevágja a nyomtatni kívánt képet két külön lapra.

A kérdésem az, hogy most mi legyen? Borzasztóan sok negatívat olvastam neten a Bestbyteról, és kissé tartok, hogy mi lesz most az ügyből. Korábban, amit rendeltem tőlük minden rendben volt, csak most szembesültem vele a netes vélemények alapján, hogy milyen cég is ez. Tippeket szeretnék kérni, hogy mit tehetek most?



2018. szept. 29. 11:39
 1/3 A kérdező kommentje:
Én annak örülnék a legjobban, ha a polcról adnának egy ugyan ilyen újat helyette, mert a vélemények alapján ez egy nagyon jó nyomtató. Most nekünk ilyen balszerencsénk volt, hogy kifogtuk egy hibásat, vagy ezt pont leejtették a földre mikor pakolták a boltban, kitudja.
2018. szept. 29. 11:42
 2/3 anonim ***** válasza:

Vissza viszed nekik, hogy továbbra sem jó.

Más lehetőség nincs.

2018. szept. 29. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Igen, csak keszthelyi vagyok. Legutóbb szerencsénk volt, mert pont azokban az időpontokban volt más dolgunk is Budapesten, de nem rohangálhatunk fel állandóan 200km-re. Valamint nem ezért fizettünk ki több mint 40ezer forintot egy nyomtatóért, hogy állandóan szervízben legyen és a papírboltba nyomtatgassunk aranyáron.

Tippeket szeretnék kérni, hogy mit tehetünk mi az üzletben, legyünk erőszakosabbak, hogy márpedig adjanak egy másikat, vagy vásárolhassuk le az árát? Írjunk be a panaszkönyvbe, fenyegetőzzünk a fogyasztóvédelemmel? Ilyen történeteket lehet olvasni a Bestbyte-al kapcsolatban sajnos.

2018. szept. 29. 15:54

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!