Mit lehet tenni, ha a garanciális szervízelés már meghaladta a papíron vállalt 30 napot?
Lehet, hogy nem jó a kategória, de van egy skullcandy élettartam garanciás fülhallgatónk, amit karácsonykor vettünk, és most április 4-én adtam be a szervízbe, mert az egyik fele nem szólt. Azt mondta a pasi várhatóan ki fogják cserélni, az átvételi lapon az áll 30 nap (az ügyintéző akkor azt mondta valószínű nem kell ennyit várni, de ez a protokoll, amit a papírra kell, hogy írjon).
Most május 11 van, tehát már bőven letelt a 30 nap, már kétszer voltam a boltban, és még mindig nincs semmi hír róla. Állítólag még mindig a partnercégnél van. Na de ilyenkor kié a felelősség?
Az Exterem Digitalról van szó, és már nagyon elegem van.
Tehetek ilyenkor valamit? Tudom is én adják vissza az árát, vagy adjon a bolt másikat.
30 nap!
Sehol nincs az írva, hogy munkanap, de gondoltam én is arra, hogy erre fognak hivatkozni, de nem tették...
Az lesz szerintem, hogy ma délután bemegyek, és ha nem látom rajtuk az együttműködési készséget, akkor tényleg megemlítem a fogyasztóvédelmet, hátha lesz valami hatása...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!