Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » 3 hete vettem egy Samsung...

3 hete vettem egy Samsung monitort viszont pár napja becsíkozott! Valaki tud segíteni?

Figyelt kérdés
Elvittük szervízbe ahol azt mondták hogy nem garanciális mivel a kijelző panel törött, viszont a monitort senki nem ütötte meg és nem is történt vele semmi, egyszerűen csak becsíkozott! Valaki tudna valami linket adni a samsunghoz ahol tudnék írni egy reklamációt hogy ez mégis mi? (A monitor típusra több hasonló panasz is van.)

2020. júl. 2. 14:54
 1/4 anonim ***** válasza:
A boltba vidd vissza, ahol vetted, ott kell reklamálni. A Samsungnak hiába írsz. A boltnak kötelessége visszavennie a hibás terméket.
2020. júl. 2. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
48%
Vigyed vissza!
2020. júl. 2. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
48%
Vidd vissza, tuti garanciás.
2020. júl. 2. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Ha eddig nem csíkozott, akkor a panel nálatok tört el, csak nem tudsz róla. Háziállat, gyerek, vagy egy felnőtt ügyetlen mozdulata is lehet mögötte. A törés sajnos sehogy sem lesz garanciális
2020. júl. 2. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!