3 hete vettem egy Samsung monitort viszont pár napja becsíkozott! Valaki tud segíteni?
Figyelt kérdés
Elvittük szervízbe ahol azt mondták hogy nem garanciális mivel a kijelző panel törött, viszont a monitort senki nem ütötte meg és nem is történt vele semmi, egyszerűen csak becsíkozott! Valaki tudna valami linket adni a samsunghoz ahol tudnék írni egy reklamációt hogy ez mégis mi? (A monitor típusra több hasonló panasz is van.)2020. júl. 2. 14:54
1/4 anonim válasza:
A boltba vidd vissza, ahol vetted, ott kell reklamálni. A Samsungnak hiába írsz. A boltnak kötelessége visszavennie a hibás terméket.
4/4 anonim válasza:
Ha eddig nem csíkozott, akkor a panel nálatok tört el, csak nem tudsz róla. Háziállat, gyerek, vagy egy felnőtt ügyetlen mozdulata is lehet mögötte. A törés sajnos sehogy sem lesz garanciális
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!