Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » Viszonyom van egy tanárommal....

Viszonyom van egy tanárommal. Mi lesz, ha kiderül itthon?

Figyelt kérdés

Az előzmény kicsit bonyolult, de a hétvégén úgy döntöttünk, hogy tiszta lappal kezdünk és megpróbáljuk együtt újból, titokban.

Viszont én picit tartok attól, hogy mi lesz, ha esetleg kiderülne a dolog itthon. Mert pl. most is, mikor hazajöttem anya kérdezte, hogy mi volt a suliba, meg hol voltam és ezek tök alapkérdések, de mégis kb. bepánikoltam.

Ezért arra gondoltam, hogy esetleg csak anyának elmondom, hogy ne legyek ennyire paranoiás. De nem akarok úgy tűnni, mint aki mindent kibeszél és tartok picit még anya reakciójától is.

Tudom, hogy ez annyira nem ritka dolog, de nekem ez az első kapcsolatom és totál kezdő vagyok (igen, 17 évesen még nem volt senkim).

2014. dec. 15. 16:49
1 2 3 4 5
 31/47 anonim ***** válasza:
77%
Majd feleségül vesz?A tanár bácsi most felvállalna téged?
2014. dec. 15. 17:47
 32/47 anonim ***** válasza:
"a neve szexual intimidacio" - ez még azért még mindig Magyarország...
2014. dec. 15. 17:49
 33/47 anonim ***** válasza:
12%

#30, "Nos az én anyukám odament a 28 éves barátomhoz és mindenki előtt leordította a fejét, hogy feljelenti a rendőrségen stb."

azért nem ver mindenkit a sors ilyen anyukával, ez szerencsére a kisebbség.. (egyébként szerencsére jelentheti....napestig:)...

Legalább kiálltatok egymásért, és leállítottátok anyukát?

2014. dec. 15. 17:54
 34/47 anonim ***** válasza:
66%

Szerintem ezek diak-tanar kapcsolatok szanalmasak.

Mondom ezt ugy, hogy 1 eve meg en is kozepiskolas voltam, es halalosan szerelmes az egyik tanaromba.