El tudod képzelni egy ügyvédnő és egy karosszérialakatos házasságát?
igen, el tudom.
Nincs kizárva, hogy az ügyvédnő végig bukdácsolta az egyetemet, a lakatos pedig olyan művelt, mint a postás, aki Vágónál X milliót nyert.
Miért gondoljátok, hogy az ügyvédek a föld felett járnak???? igaz, hogy min. 5 évig tanulnak, törit és egyéb jogi spev. dolgokat... de szerintem csak ez, kevés az élethez.
(Egyéként az intelligencia nem egyenlő a műveltséggel)
A kérdező biztos úgy választ párt,hogy kinek mi a munkája és mennyi a pénze.Na ebből látszik az agyi kapacitása.
Miért ne működhetne.Én nagyon sok boldogságot kívánok nekik.
Neked viszont lóf@szt sem!
Én csak a saját példámból tudok kiindulni.
Joghallgató vagyok, a volt párom vasutas volt. Nem működött. És nem azért mert butának tartottam, sőt felnéztem rá, mert voltak oylan dolgok amikben ő volt a jobb, az okosabb. Ő nem tudta feldolgozni a tényt, hogy nő létemre a ranglétrán felette fogok állni. Ez kikezdte a kapcsolatunkat, és szétmentünk. Pedig mi sem bizonyítja jobban, hogy őt akartam, hogy már babát szerettem volna, mert szerettem. Sajnos nem így alakult.
ez így ahogy leírtad teljesen elképzelhető.
viszont van egy másik oldala is, hogy a férfi nem túl művelt, feltételezem az ügyvédnő igen, akkor lehetnek olyan ellentétek amik miatt nem működhet. pl. egy hangversenyre nem tudnak elmenni mert a férfi inkább a kocsmában ül...
de hangsúlyozom, ha a férfi is egy kultúrált, művelt ember akkor csupán a foglalkozása miatt nem hiszem, hogy akadály :)
Sok dologtól függ, hogy egy házasság hogy működik, de úgy gondolom, hogy ezek közt nem szerepel a két fél szakmája.
A kérdezőről viszont megvan a véleményem az "Én nem tudom elképzelni, és nem sok időt adok ennek a kapcsolatnak." mondat miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu