Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » 12 éves lánynak notebook...

12 éves lánynak notebook szülinapra. (Kb 150 e Ft) Szerintetek már Ok, vagy még korai neki?

Figyelt kérdés
2010. dec. 7. 19:45
1 2 3 4 5 6 7
 11/63 anonim ***** válasza:
90%

23 vagyok,nincs laptopom,asztali gépem van,16évesen magamnak vettem (egész nyáron 12 óráztam feketén érte),7 éves gép,és mérnök vagyok/leszek,de elég egyenlőre


öcsém 10 éves,erre kapott egy kaptopot,mondván h a mittudomén milyen játék nem megy az asztaliján...


jó,én egy forintot nem kapok otthonról már,suli mellett dolgozok,de mikor még otthon laktam,és ismerőshöz kellett átmenni mert nem ment a rajzprogi a gépemen,akkor nem jutott eszükbe...

ne kényeztesd el ilyennel,kicsi még ehhez,nem fog megbecsülni semmit

2010. dec. 7. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/63 anonim ***** válasza:
74%
Én meg vagy 23 voltam, mikor számítógépet vettem. Dehát ez semmit nem jelent. A mai 3 éves simán tudja kezelni a DVD lejátszót, az 5 éves a számító gépet. Ha megtehetitek vegyétek, de ne azért, hogy csak azzal kösse le magát. Jó is ha beletanul korán, hisz ez a jövő... vagy legalábbis jó ha ért hozzá. :)
2010. dec. 7. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/63 anonim ***** válasza:
82%

Jaj, ne már! Én is tudok kontrázni, 15 voltam amikor színes tévénk lett, 16 amikor vezetékes telefonunk lett otthon. Csak azóta eltelt 22 év. Sőt, 2001-ben láttam először internetet, miközben már 8 éve számítógépen dolgoztam...

Változik a világ, egy 12 éves gyerek már simán számítógépezik, meg lehet venni neki ha megtehetitek, de legyen erős a szülői kontroll (1 óra gépezés naponta stb.)

Az ő korosztálya ezt már igényli (még a fiatalabbak is...).

2010. dec. 7. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/63 anonim ***** válasza:
95%

Nem értem, miért kell magatokhoz hasonlítani...