Miért zavarják folyton a családi életet az állandó telefonos "felmérések", és "árubemutató" meghívások?
Hozzánk heti 1-2 ilyen telefon érkezik, nem túl zavaró. Ha valaki felmérést készít, abban mindig segítek, ha eladni akar valamit, abba beletörik a bicskája. Ha árubemutatóra hív, csak akkor megyek, ha mondjuk vacsorát is adnak. :))) És soha nem vettem semmit, mert mindig tájékozódom több helyről, mielőtt nagyobb összeget adnék ki, hogy megéri-e, nincs-e máshol olcsóbb.
Az aranyos volt, amikor az egyik telefonszolgáltató keresett meg, hogy olcsó telefoncsomagot ajánlanak. Mondom neki: ennél olcsóbbat nem hiszem, mert nincs havidíj, és (akkor még) a helyi hívás is ingyenes. Ámuldozott, majd elköszöntünk.
Biztosan sokan durván reagálnak, de gondolj arra, hogy egyrészt nem rábeszélni akarod őket valaminek a megvételére, másrészt nem a személyed ellen irányul. Gondolom, közben keresel más állást is, és ha jobb lesz, majd ezt abbahagyod.
Én is többnyire telefonon keresek embereket, hogy leüljünk, bemutatom a cég ajánlatát.
Kisfiam most kezdett bölibe járni, a 25 ezres gyes meg nem túl kecsegtető. Dolgozni kell, de mivel 8 órásat nem találni itt felénk, marad ez. Sajnálom.
Én 18 éves vagyok, és én is ilyen munkát (is) végzek, amikor időm és energiám engedi, ráadásul nálunk a kampányok 90%-ában értékesíteni kell. 450Ft-os alap órabér, elvileg... Gyakorlatilag, ha nincs meg a %-om (tehát a vonalban töltött időd, 40perc egy órában), akkor arányosan vonják le a fizetésemből. És mivel nem igazán van más munkalehetőség (1-2-3* egy hónapban elmegyek egy nap éjszakázni egy gyárba), így marad ez. Sokszor én is kellemetlenül érzem magam, amikor az ügyfél nem akarja megvenni az adott árut (teszem hozzá én sem tenném), de muszáj rátukmálnom, ahol van egy kis kibúvó a szavaiban, ott rögtön vissza kell vágnom. (Van erre minden kampánynál egy anyag, kifogáskezelésnek hívják.) Ha nem "erőszakoskodom", akkor levesznek a kampányról, és vagy hazaküldenek, vagy beültetnek tréningre, amiért vagy kapok pár forintot, vagy nem. Ezzel a szüleimet támogatom, mivel nem kérek tőlük pénzt koncertre, arra, hogy havonta kétszer le- és visszavonatozzak a barátomhoz, vagy akármire, amit meg szeretnék venni. Albérletben élünk, havonta marad körülbelül 30.000 Ft-unk ennivalóra, tisztálkodásra. Ruhákat általában turkálóból vásárolunk, évente egyszer kapok új cipőt, igaz az jó minőségű és drágább, de egy évig nem kell másikat venni. Szóval én tényleg nagyon sajnálom azokat az embereket, akiket ezzel zaklatok/ zaklatunk, de ez nekem is csak egy pénzkereseti lehetőség a tanulás mellett, és ha ez van, hát ezt fogom elvállalni.
És amit a 3. válaszoló írt, azzal maximálisan egyetértek.
Egy 18 éves lány.
16:44es vagyok ismét
Amikor olyan történik h az ügyfél felveszi a telefont és nem szól bele senki, mert a rendszer aközben is indít hívásokat, miközben az operátor épp telefonon beszélget. Ilyen szar ez a rendszer. (mert ugye nem hagyományos telefonról, hanem internetes programmal telefonálunk)
Kedves Kérdező!
Ezek szerint Te is rá vagy kényszerülve,hogy ezt a munkát végezd.Falun lakom,munka nincs,így én is csináltam egy darabig.Sajnos az emberek zöme ezt zaklatásnak veszi,néha elég csúnyán reagálják le a hívásunkat,pedig elég lenne egy nem érdekel a téma is,nem kéne egyből káromkodni.Sajnos kevesen értik meg,mint fentebbi hozzászóló,hogy nekünk ez jelenti a megélhetést,gyerekeink ételét,stb.Néha nem ártana tolerálni és gondolkodni,mielőtt megbántunk másokat,feleslegesen!
Nagyon érdekesek a kérdés feltevésének körülményei. Elsőre úgy néz ki, mintha valaki sokat szenvedne a zaklatásoktól, és az első kommentből kiderül, hogy Ő éppen, hogy a másik oldalon űl, és csak le akarja szondázni a lakosságot. Úgy látszik ez már szakmai ártalomm vált!
Mindkét félnek mondom: Ez is egy pénzkereseti lehetőség. A munkáltató kiadja a feladatot, és szigorúan behatárolja az eszközöket, viszont a morális érzék és empátia érzék teljesen hiányzik belőle. Nem is gondol arra, hogy a telefonon megkeresetteknek mi a véleménye erről.
Egy jótanács kérdés kiírójának: Nehogy hangoztasd, hogy neked anyagilag mennyire fontos ez a munka - a tanfolyamon eligazításon biztosan meg is tiltották, és arra okítottak, hogy jobban hiszel ebben, mint abban, hogy a Nap holnap is felkel -, mert ha valaki reklamál, és közben "köp", te azonnal repülsz.
Annak ellenére, hogy ezt a gondodat megértem, én minden telefonos megkeresést hárítok. A fő oka: Nem tudom ellenőrizni, hogy kivel beszélek! Az ilyen hívók ugyanis nem engedélyezik a hívószám megjelenítését, ami feltételezhetően úgyis titkos lenne, de még esély sincs arra, hogy akár utólg ellenőrizzem, hogy kivel beszéltem. Ha szóba állnék az illetővel, a megkeresés értelmetlenségének tisztázásáig olyan dolgokat mesélhetek el, aminek kiadása utólag zavarna.
Az ilyen marketingens hívások csúcsa - vonalas számon - a következő volt:
"Tiltott szám" miatt - általános szokásommal ellentétben - nem mutatkoztam be, csak annyit mondtam, hogy "Tessék".
A válsz: "Jó Napot kívánok XY vagyok innen meg onnan, ÉPPEN ÖNT KERESEM!" No Comment!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!