Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Családfa » Hogy kezdjem el?

Hogy kezdjem el?

Figyelt kérdés
Most döntöttem el,hogy belevágok.Milyen költségel kell számolnom?Apukám nem magyar ezért már indulhatok is küldöldre?Egy füzetbe vezetitek az infókat v.hogy?Teljesen kezdő vagyok és nem tudom,h.kell nekiállni a dolognak!
2013. nov. 21. 07:06
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
15 voltam, amikor lelépett egy barátjával. Éjjeli vagonrakásokból tartottam fenn magam már a középiskola elvégzése alatt is. Nem hibáztatom érte, 35 éves volt.
2013. nov. 30. 16:37
 12/14 A kérdező kommentje:

Sajnálom!Még mindig az a kérdésem,hogy ez szerinted ok a jómodor teljes elhagyására?

A tényleges kérdésemhez hozzá tudsz szólni érdemben? Mert leginkább az érdekelne!

2013. dec. 3. 10:16
 13/14 anonim válasza:

Kedves Kérdező!

Ez egy másik hasonló kérdésre adott válasza egy ismeretlen felhasználónak:

"Kezdetnek nézz körül a familysearch.org honlapon, sok anyakönyv fenn van. Megyei vagy országos levéltárban lehet folytatni, Szombathelyen meglesz egész Vas megye, de ha ősöd másik megyéből származik, akkor az ottaniban vagy az országosban tudod továbbkeresni. Azt hiszem, mindenhol ingyenes a beiratkozás (Pesten tuti, a megyeieket nem próbáltam), csak nem rögtön kapod meg a mikrofilmeket, hanem várni kell pár napot, amíg előkeresik (egyből azzal menj oda, hogy melyiket szeretnéd, pl. "Kőszeg, Szent Imre templom anyakönyvei", szóval nem árt tudni a felmenőid felekezeti hovatartozását)."

Ez a saját kiegészítésem a kérdéshez:

"A familysearch oldalon regisztráció nélkül is elérhető a keresés (search) opció. Ott lehet keresni anyakönyveket.