Meddig tartana a kitartásod, ha nem megfelelőek a vállalkozásod eladásai?
Meddig tolnád a vállalkozás szekerét?
----
Tegyük fel, hogy több hónapja megnyílt egy online store, ami a példa kedvéért cipőket árul. Szépen növekszik a követőtábor, vannak eladások is, de gyenge konverziós arány miatt sokba kerülnek. Optimalizálod az oldalt legjobb tudásotok szerint, de nem találjátok a probléma fő forrását. Hasonló üzleti modell másoknak/külföldön tök jól működik, de te nem találod az eladási problémáid forrását.
---
Meddig tartana a kitartásod? Vagy mikor jönne el az a pont, amikor elengeded? Megszabsz egy fix összeghatárt, amit még beleraksz, esetleg egy határidőt?
Vagy mit tennél egy ilyen helyzetben?
Ma itthon a legnagyobb probléma az emberekkel van. Minden Lada árban kell Merci minőségen. Nem kapja meg sehol, de elhiszi, hogy van.
Én például most viszem az online dolgokat külföldre. Nincs pénz ebben az országban. Az online piac 8% körül van ma, és ezen a 10 legnagyobb online cég kb 4-5%-t uralja. Ami marad a kicsiknek azon meg sok-sok ezren osztozkodnak.
Jordan Belfort szavai mérvadóak, ha jó dolog hamar pénzt termel, ha nem csak szorod bele. Ha egy-két hónap alatt nem indul be, akkor felejtsd el.
De ne legyen igazam, szerinted 3 hónap múlva mitől lesz több bevételed?
Na igen, az utolsó a legjobb kérdés.
Ha nem változtatok semmin, akkor hülyeség lenne jobb eredményeket várni. Viszont ha még optimalizálok, javítom a targetelést, új értékesítési csatornákat keresek... lehet beindulna.
Közben brandingelünk is, de valószínűleg kidobott pénz. Kösz facebook h hazavágtad az organikus eléréseket :)
Nem tudom, magyarban azt látom csak, hogy egymást próbálják másolni az emberek. Kreatív ötlet is kell ahhoz, hogy jól menjen az online store. Ha megcsinál valaki itthon 2 jó webshopot ugyan abban a témában, amik jól is mennek, nem biztos, hogy a harmadik ilyen is ugyan olyan sikeres lesz.
Külföldi ismerőseimben egy közös van akik jól csinálják az online marketing-et, hogy mindig új dolgot találnak ki, ahol még nincs vagy kevés a verseny.
Lehet, hogy az ötlet maga olyan, amit nem annyira vesznek az emberek. Ha ugyan azt próbálod folyamat eladni, amire látszólag nem vevők az emberek, ne csodálkozz, hogy nem változik semmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!