Amway-el kapcsolatban tapasztalatok?
"A 27%-os adatoddal kapcsolatban pedig egy nagyon súlyos tényre világítottam rá"
Nem. A 27% az a tény. Amire rávilágítottál, az a VÉLEMÉNYED. De képtelen vagy különbséget tenni.
"Ez nem vélemény kérdése, ez józan paraszti ésszel kikövetkeztethető tény."
Fogalomzavarban szenvedsz. A tényeket nem KÖVETKEZTETJÜK. A tényeket megfigyeljük. Az általad leírt elmélet az KÖVETKEZTETÉS.
Okulj: [link]
A tény tehát a bizonyítható adat. Ez objektív.
A következtetés az, amit az adatból kiolvasol, ez már szubjektív.
Na figyelj, kapsz egy hasonló agymenést a tiedhez.
"Tény: az emberek 95%-a heteroszexuális
A következtetésed:
Az, hogy az emberek 95%-a heteroszexuális az egy tragikus tény. Ez azt jelenti ugyanis, hogy az emberek nagyon nagy százaléka nem válik szexuálisan kellően aktívvá, (vagyis biszexuálissá, tehát nem próbálja ki a többi 'terméket'). Miért is? Mert a társadalom a heteroszexuális kapcsolatra beszél rá először, gyakorlatilag mindenki kap/vesz belőle, aki kapcsolatba kerül a másik nemmel. És az ilyen viszony teszi ki az összes kapcsolat 95%-át. Ez nem jelent jót."
A 95% a tény.
A következtetésed pedig ezek alapján az, hogy az emberek a heteroszexuális kapcsolat miatt csalódnak a szexben, és nem próbálnak ki mást, sőt, a heteroszexuális kapcsolattal is felhagynak, nem kérnek belőle többet.
Agymenés vége. Remélem a tiednek is.
Ilyen mentális mélyrepülésre nem tudok mit mondani. És jellemzően mindig ilyen színvonalon próbálják védeni az MLM cégeket.
Tényleg csak a dolog margójára, vaterán eleve tilos hirdetni /árulni ezeket - elvileg. Ráadásul te magad is mondtad, hogy aki ott próbálkozik mellékvágányon van. Ott előbb-utóbb árverseny alakulna ki, vagyis hosszú távon ilyen módon képtelenség lenne haszonnal értékesíteni a termékeket. Bár kétlem, hogy egyáltalán megérted-e ezt.
A visszavásárlósdi, vagyis bocsánat, "megelégedettségi garancia" már eleve ott gyanús hogy nincs részletesen és pontosan definiálva sehol. Nyugodtan kijavíthatsz ha tévedek.
Továbbá szinte egyértelmű, hogy a szállítási díjjakra nem vonatkozik. Sőt, ha spekulálunk egy kicsit az oda-vissza szállításért felszámolt díjjal, nem kizárt hogy a cég nullszaldósan jön ki egy-egy garanciás ügyletből - aminek természetesen a másik végén az elégedetlen ügyfél áll. Erre lehet egy reakció, hogy inkább megpróbálnak még valami pénzt látni a "termékből" mint visszaküldeni és a visszatérítést is kifizetni a "szerződött partnernek" szállítási díj címén.
Ugyanilyen csapda lehet még a regisztrációs díj is. Ez is elég komoly összeg, és erről sem lehet semmi fixet találni. Legalábbis nekem nem sikerült, de ha rámutatsz el fogom hinni neked.
Na, ITK, látom kimerülni készülsz.
Apró betűs rész lesz? Nem? Akkor miről beszéltél?
"Ráadásul te magad is mondtad, hogy aki ott próbálkozik mellékvágányon van. Ott előbb-utóbb árverseny alakulna ki, vagyis hosszú távon ilyen módon képtelenség lenne haszonnal értékesíteni a termékeket."
Így van. Ugyanígy alakul ki árverseny a gomboknál is, vagy cd lemezeknél, amiket mára elég nehéz haszonnal értékesíteni ott. De látod, ott is kialakítja a kereslet-kínálat a piaci árat, itt is kialakítja.
Azért mellékvágány, mert abból hálózatépítés nem lesz. Attól még fizetéskiegészítésnek egy remek megoldás.
"A visszavásárlósdi, vagyis bocsánat, "megelégedettségi garancia" már eleve ott gyanús hogy nincs részletesen és pontosan definiálva sehol. Nyugodtan kijavíthatsz ha tévedek. "
Például a termékkatalógus utolsó oldalán is ott van. De ezt miért nem a szponzorodtól kérdezed meg? Azért van.
Na látod, ez az, amikor inkább csak névtelenül játszod a hülyét. Élőben roppant kényelmetlen lenne ilyen hülye kérdést feltenni, és erre ilyen választ kapni.
"Továbbá szinte egyértelmű, hogy a szállítási díjjakra nem vonatkozik."
Így van, ez egyértelmű. A szállítás díjtalan.
"Sőt, ha spekulálunk egy kicsit az oda-vissza szállításért felszámolt díjjal"
Ilyen felkészültséggel jobb, ha az ember nem spekulál, vagy következtet, mint a haverod, hanem KÉRDEZ. Se oda, se a visszaszállításért nincs felszámolt díj.
""szerződött partnernek""
Idefele szállítási díj nincs, odafele meg szerződött partner. Ezért az egész hozzászólásért kár volt billentyűzetet ragadnod. Egyetlen értelmes gondolat sincs benne.
"Ugyanilyen csapda lehet még a regisztrációs díj is. Ez is elég komoly összeg, és erről sem lehet semmi fixet találni. Legalábbis nekem nem sikerült, de ha rámutatsz el fogom hinni neked."
Így van, ez egy óriási csapda. Erre nem 90, hanem 180 nap a pénzvisszafizetési garancia. Igen, ez egy óriási összeg. Bár 8100Ft-ból egy széket sem tudsz venni, ha vállalkozni akarsz. Licencdíjakról nem is beszélve, ha esetleg egyedül nem menne. Itt ennyiért komplett üzleti tervet és segítséget is kapsz. Meg 100% garanciát. Nagy csapda tényleg. Be vagy regisztrálva, letöltheted a szerződésedet, és ha egyetértesz vele, aláírva visszaküldöd. Abban le van írva minden.
Az a baj, hogy te sokkal inkább BESZÉLSZ és ÍRSZ, mint hallgatsz és olvasol. Így nem fogsz előre jutni, hidd el nekem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!