Mit csináljak ha nincs kinek nagyon eladnom? Hogy szerezzek vevőket?
Hát abból valószinűleg nem fogsz meggazdagodni :D
De miért nem próbálsz interneten eladni?
A te problémád az, hogy rossz helyen hirdetsz. Alapból az emberek töredékét érdeklik az ilyen holmik, meg ha tetszik is, akkor is max ajándékba.
Hirdesd őket neten, akkor egyrészt több emberhez elérsz, másrészt meg meg tudják választani mikor veszik.
Ha tényleg szép, trendi, akkor próbáld megmarketingelni valahogy, úgy jóval többért is tudod adni. Pl. kitalálsz rá egy koncepciót.
Én ezt csinálnám: évszaktípus szerint csinálnám őket, összeállnék egy szín- és stílustanácsadóval, aki x százalékért az ügyfelei körében népszerűsítené. Ezen kívül egy komoly insta/tiktok kell mögé, ahol rendszeresen töltesz fel tartalmat, hirdetsz akciókat stb. Meska, Etsy alap, hirdetsz ott! A hirdetés drága, de ha elkezd menni az üzlet, akkor hirdess (Meta, Google…).
De ez csak akkor működik, ha ezek tényleg szép és különleges karkötők, ha ilyen homemade feelingje van, ha csak neked szép vagy átlagosan szép, de úgynéz ii, hogy a szomszéd néni is tudna ilyet fűzőgetni, akkor a kutya se fogja venni. Nagy a verseny az ilyen kategóriákban, kb minden második anyuka próbál ezt-azt kézműveskedni, hogy egy kis pénzhez jusson.
Nézd meg Yarn&Berry oldalát, ő nagyon jól felépítette, és tényleg különleges darabokat készít.
"Ennyire nem akarják hogy meggazdagodjak?"
Ugye trollkodsz? Vagy tényleg ennyire éretlen vagy?
Magadon kívül senkinek nem igénye, hogy meggazdagodj. Mások igénye legfeljebb az lehet, hogy szeretne egy karkötőt.
A marketing lényege, hogy meglenne nagyjából egy piaci szegmens (pl. nők ez esetben), és Te valamilyen csatornán juttatod el hozzájuk. Ehhez tudni kellene, hogy milyen karkötő stb.
És akkor nincs az a kérdés, hogy miért ne a boltit vegyem, vagy miért kell egyáltalán nekem öt karkötő mellé egy hatodik.
Talán lehet, épp az a gond, hogy meg akarsz ebből gazdagodni... Talán sokalják érte a 2ezret...
Pl.: Én hajtogatok egy szép papírrepülőt, szted fognak érte adni 2ezret? Meg kell tanulni jól meghatározni a termék és a brand értékét és ha már így vagy, akkor egy "vállalat" (új lehetőség) piacra való betörésének stratégiáját.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!