Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Ha Packeta Z-box automatában...

Ha Packeta Z-box automatában adnám fel a webshopom csomagjait, hány nap alatt viszik el?

Figyelt kérdés
Fontos a kiszámíthatóság és hogy ne húzzák az időt. A GLS a hétköznap du. 4 előtt berakott csomagokat mindig másnap elviszi, de a Packetánál van-e ilyen kötöttség, vagy akkor viszik a csomagokat, amikor kedvük tartja?

2023. szept. 22. 15:28
 1/4 anonim ***** válasza:
Úgy tudom, van egy idősáv, mikor viszik el a csomagokat. Nekem pl. azt írja a legközelebbi Z-Boxnál, hogy ha 00:00-10:00 közt adom fel a csomagot, hamarosan kézbesítik, gondolom ez azt jelenti, hogy még aznap elviszik és másnap akár ki is tudják szállítani.
2023. szept. 22. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Én is így gondoltam, nálam reggel 8 előtti feladás ajánlott (00:00-08:00), beraktam ma hajnalban 6 körül egy csomagot és még mindig ott van. :(
2023. szept. 22. 16:16
 3/4 anonim válasza:
44%

Pontos nevük: Packeta átverőhely


Az üzletszabályzatuk is önkényes, semmire nincs garancia, feladási lehetőség, szállítás idő - ahogy sikerül...

A legjobb ha elvesztik, vagy összetörik a csomagot mindössze 4, azaz 4000 Ft - ot adnak vissza.


Más cégeknél ez minimum 50, de inkább 100ezer Ft - pedig nem olcsóbb a szolgáltatás!


Viszont hogy trehányak is és magától osztogatja a csomagokat az automata....


Kifizettem a szolgáltatást, kaptam csomagszámot, majd ahogy kell beraktam a csomagot a kinyíló rekeszbe.


Véletlenül néztem rá az alkalmazásra, ami azt írta hogy még nincs feladva a csomag.


Telefon, röpke 10 perc után sikerült valakivel beszélnem, aki mondta hogy ha 1 órán belül sem frissül az állapot, töltsek ki a honlapjukon egy űrlapot, de addig is zárolja az említett boxot.


Mivel nem frissült, megkerestem az űrlapot, amiről kiderült hogy 30 napon belül vizsgálják ki, de ne aggódjak, mert ha elvész a csomag mind a 4000 Ftot visszafizetik.


Másnap ismét felhívtam őket hogy nem veszett el a csomag, most még tudom hol van, de ha majd hetek.múlva valaki elolvassa a panaszt, már senki nem fogja tudni hova lett a csomag, azaz most kéne cselekedni.


A válasz ismét az volt hogy nem tud segíteni, írjak panaszt.


Nem hagyott nyugodni a dolog, így visszamentem az automatához és mivel még feladatlannak jelezte a csomagot, rányomtam hogy feladás.


Legnagyobb megdöbbenésemre kinyílt a csomagom ajtaja, amiben ott volt a csomagom.


Azaz nem hogy nem zárolták, bárki másnak is kinyílt volna, bárki elvihette volna.


Ja az ügyfélszolgálat csak munkaidőben működik, azaz azon kívül még érdeklődni sem tudsz, ha elnyel valamit.


Mindehhez egy olyan üzletszabályzat, ami a céget mindenben védi de téged semmibe vesz és kiszolgáltat.


Soha többet packeta zbox, csak az a kérdés a sok száz automatájuk hány ezer embert ver még át?

2023. szept. 27. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Hát ez elég szörnyűnek hangzik.

Mi Z-Boxot csak feladásra használnánk, webshopból csak üzlet átvevőhelyre lehet kérni a csomagot, Z-Boxba nem. Eleve az a sok macera a hülye alkalmazásletöltéssel, meg még Bluetooth + mobilnet is kell az automata nyitásához, baromi macerás... de a rémtörténeted után jobb is, hogy boxba nem postázok.

2023. szept. 27. 10:02

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!