Furgonozni magamnak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"hogy vegyél egy lepukkant furgont 1 millióért, amit magad tudsz szerelgetni"
Ahham...
Lássuk a problémákat. Az 1 milliós lepukkadt furgonok nagy része is 2000 utáni gyártmány, nagynyomásúval, turbóval, műszeres diagnosztikával, már nem a régi öreg, a garázsban összerúgom tranzit, az ehhez való alkatrész árakkal. A régi tranzitot/transportert meg elvitte a rozsda ezerszer, szóval olyat már nem veszel.
De amúgy is, fuvarozni akar, vagy szerelgetni. Mert a megrendelőt qrvára nem érdekli, hogy éppen miért pukkant el az autó, inkább keres egy 10%-al drágább fuvarost, aki időben ott van a kocsival.
Sajnos ez nem igazán az az üzlet, amit kicsiben ki lehet próbálni
Köszönöm a hasznos kommenteket, ment a zöld pipa!
29-es, azért ragaszkodom hozzá, mert hobbiként élvezem csinálni. Miért foglalkoznék mással, ha ezt szeretem csinálni? Egyébként, ha van más hasznos lehetőség, mint írtam korábban is, szívesen meghallgatnám :)
Egy rendészeti alapképzésem és egy mentőápolói szakmám van. Sajnos nészerű szakmám nincs :( (Pl: burkoló, kőműves, festő) Cserében értek az informatikához, folyékonyan beszélek angolul, megvan az összes PÁV-om és sokéves tapasztalatom van nemzetköziben is. Tehát sokat nem dobott a gép, ezekből lehet gazdálokdni.
30-as, sajnos igazad van, elég korai fázisban írtam ki a kérdést, részben azért is, mert vártam az ötletet érintő építő jellegű kritikákat, amit meg is kaptam, pl hogy két autóval indulni ebben a formában nem érdemes.
31-es, nem igazán vonzó ötlet, de köszönöm a tippet!
32-es, nem hiszem, hogy jó megoldás lenne. Vagy jól vagy sehogy nem szeretném csinálni. Ezt az induló tőkét ha nem így és nem ebbe, akkor másba kell majd fektetni.
Mindenkinek köszönöm!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#34: Igen, ezért kérdeztem. Az építőipar szenved, de a lakosság méginkább. Szerintem egy erősebb lesz a kereslet az olyan ezermesterekre, akik meló mellett (a járulékokat megspórolva) olcsóbban tudnak majd kisebb munkákat elvégezni. Legyen az villanyszerelés, csapcsere, gipszkartonozás bármi. Tehát ha olyan helyen laksz, ezek is opciók lehetnek. De ha mindenáron a vezetés, akkor vezetés. Trailerezés? Mondjuk, ahhoz minimum B+E érdemes lenne, de az beleférne a keretbe szerintem.
#29
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!