Furgonozni magamnak?
Az mit jelent, hogy magadnak?
Milyen és mennyi árud van, amit most más mozgat helyetted?
Egy seggel két autó? Minek a kettő?
Vagy arról van szó, hogy fuvarozási vállalkozást alapítasz?
Alapvetően már söfőrhiány van, így nem elvetemült ötlet. De honnan lesz munkád? A legnagyobb kérdés, hogyan szerzel olyan és annyi melót, amivel profitot is tudsz termelni és az egyfős vállalkozás hátrányaival is működik
Jogosak a kérdések, kevés infót adtam meg, köszönöm a felvetéseket!
Két autó a biztosíték miatt kell, ha az egyikkel történne valami az áru akkor is célba tudjon érni, továbbá édesapám is szívesen felülne az egyikre, a másikra pedig én.
Fuvaros apróhirdetésekben keresnék szállítandó raklapos árut, nem saját termékek kiszállítása lenne a cél.
Van főállásom, egyenlőre az lehetne gazdasági mankó, azonban a fő cél az lenne, hogy ez legyen a főállás.
"Két autó a biztosíték miatt kell, ha az egyikkel történne valami az áru akkor is célba tudjon érni,"
Ez így nem működik. A két autó brutálisan drága azért, hogy az egyik kb tartalékként funkcionáljon (50 autóra is elég 1db tartalék, de nyilván mások a költségek, ha 50 autón kell az egyet kitermelni, meg ha 1db-nak kell egy másikat fenntartani).
"édesapám is szívesen felülne az egyikre, a másikra pedig én."
Akkor máris nem igaz, hogy az egyik autó tartalék, mert ha az egyik fuvaroz, a másik lehörög, akkor nem fogja tudni kiváltani.
Amúgy a fő kérdés az, hogy tudsz e találni munkát. És nem olyat, hogy most 2 hétig lenne meló, hanem hosszútávú szerződést. Mert addig csak álmdoozás az egész.
A két autó felváltva futva, nem egyidőben. Kilogisztikázva az egyik mindig szabad lenne.
"A" autó lerakodott és üresen jön hazafele "B" autó indulhatna a túrakörére.
Nagyjából ismerem az apróhirdető oldalakat, napi 2-3 feladat teljesíthető lehetne. Persze biztosan lenne olyan nap amikor csak egy, vagy egyáltalán nem tudnék találni, de a cél a napi 1-2 fuvar intézése lenne.
Álomvilágban élsz.
2 autót 1 munkára fenntartani nem lehet. Ha apuka ráül, akkor már nem igaz a tartalékolás sem, ahogy előttem írják. Sőt az sem működik akkor hogy amikor jön vissza üresen már indul a másik. Mert akkor fix sofőr kell mindkettőre és nincs tartalék. Inkább az üresfutást kellene kivenni a képletből. Arról nem is beszélve, hogy nem állóhelyben romlanak el a dolgok általában. B/szhatod otthon a tartalékot, ha te az ország másik végén rohadsz le. Megbízható jármű kell, nem több hulladék. Ez már nem a szoci világ, amikor volt ember meg idő elindítani egymásra az IFA-kat meg Skodákat, aztán az út szélén átlapátolni az árut, hogy hazavontasd a rosszat, aztán szögeld. Az áru akkor sem ér célba időben. Márpedig a furgonos melók nagy része valamilyen szinten időkritikus. Apróhirdetésekből összemazsolázni meg nem lehet. Ha nincs legalább 1-2 fix meló, amire lehet alapozni, akkor nem lesz elég árbevétel.
#4
"A két autó felváltva futva, nem egyidőben. Kilogisztikázva az egyik mindig szabad lenne."
Ezt mondom, hogy ez így nem működik. Mert ha az egyik autó az idő 50%-ban nem fut, akkor csak a költségeid vannak vele, de pénzt nem termel.
És ahogy korábban mondtam, a konkurenciádnak 50 autóból kell 1-et kivenni ahhoz, hogy legyen valamennyi tartalék a rendszerben, tehát ha a kocsi havi költsége 300 ezer, akkor neki 49 kocsira oszlik el ez a pénz, neked meg azon az egy darabon kell megtermelned, ami vagy brutálisan megdrágít, vagy a hasznod eszi meg.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!