Még mindig meg éri büfékocsit üzemeltetni?
Egy kis vendéglő tulajdonosa vagyok, kb 60 férőhelyes. A varosban (Erdély) az elithez tartozunk, a vendégeink visszajelzeseiből ítélve.(Google 4.9 csillag)
Ismernek már a környező falvakból is, viszont a vendéglő hatalmas nagy hátránya, hogy nem rendelkezik nyári kerttel, vagy terasszal, emiatt a forgalom nyáron nagyon nagyot csappan.
Egy bufekocsiban gondolkozom, amelyyel fesztivalokra járnék, esetleg hetkoznap a varos pontjain állnék meg vele, egy sátorral.
Ez még mindig mukodik? Megeri befektetni? Nem önjáró autóban gondolkozunk, szóba johetne esetleg egy banki hitel is, viszont bizonytalan a háború miatt minden, igy örülnék néhány tanácsnak, otletnek vagy esetleg tapasztalatoknak.
Köszönom!
Az épület előtt utca, mögötte utca, jobbrol balról szomszéd épületek.
A terület műemlék zona, a beepithetosege 60% lenne, jelenleg 200%-ra van beepitve (földszint +1 emelet), így sajnos a tetoteri terasz is kilove. Sajnos ebbe nem gondoltunk bele, amikor helyet valasztottunk es vasaroltunk.
Egy icipicit eltérek az eredeti kérdéstől, ha szabad.
Ha még nem léptétek meg, vedd fontolóra klíma beszerelését! Természetesen nem egyenértékű egy nyári kerttel, de sokat tud dobni a vendégek közérzetén, így nyáron is szívesen betérnek.
A büfékocsit illetően talán az a legjobb tippem, hogy szellőztesd meg a tervet a neten, így kiderül, van-e érdeklődés iránta.
Pl. "XYZ étterem mobil egység. Hamarosan a Te közeledben is. Ha tudni szeretnéd, mikor és hol, iratkozz fel a hírlevelünkre!"
Meg lehet nézni, hogy a kapott értékelésekben mit szoktak a vendégek pozitívumként felhozni, és ezeket az erősségeket kihangsúlyozni.
A hírleveles sztori fejlesztését esetleg megspórolhatod, ha a kampánynak külön oldalt hozol létre valamelyik (vagy több) közösségi oldalon, és az e-mailes feliratkozás helyett az oldal(ak) követőinek számát kíséred figyelemmel. Értelemszerűen a call to action ezesetben "Kövesd az oldalt, és tudd meg, mikor hol találsz meg minket!", vagy ilyesmi.
Az étterem oldalán pedig promózod a projektet.
A kapott számok nem fogják egy az egyben tükrözni a keresletet, de jó alapot szolgáltathatnak a becsléshez. Ha úgy érzed, hogy nem fogja megérni, és inkább kihúznád a dugót, akkor írsz egy bocsibocsi posztot, amiben felmerült problémákra hivatkozva jegeled a projektet, és nem került a kampány nagyjából semmibe.
Ennél nyilván célszerűbb megoldás kiállítani a kocsit, és megnézni, hogy mennyire működik a dolog élesben, de az ugye elég költséges, te meg azért nyugodtabban alszol, ha a kockázat menedzselhető.
A fesztiválról nem fogok tudni értelmeset mondani.
Just my two cents, egy dörzsölt marketingesnek minden bizonnyal volna ennél jobb ötlete is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!