Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » A magyar emberek miért ilyenek?

A magyar emberek miért ilyenek?

Figyelt kérdés
Saját webshopom van viszont miért van az hogy rendelnek tőlem valamit majd meggondolják magukat és mégse fizetik ki illetve nem veszik át a terméket. Ezzel engem meg szivatva úgymond anyagilag főként. Miért írnak hogy kell nekik meg ez meg az végül mégse. Ha megrendeltem nekik már nem kell. És rajtam meg rám maradnak a termékek.
2021. máj. 6. 09:20
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
96%

Hát ez az a bizonyos üzleti kockázat, amit egy rendesen előkészített vállalkozásnál, az üzleti tervben is fel kell tudni vázolni.


Nem magyar-specifikus jelenség.


Az online kereskedelemmel együtt jár.

Helyezd át magadat a vevő oldalára, próbáld onnan nézni.

Valószínűleg te is rendeltél már online ezt-azt... Nem szivatásból állsz el az üzlettől, hanem mert pl. meggondoltad magad, vagy valahol találtál olcsóbban, vagy mittomén....


A nagy ruházati cégek is panaszkodnak, hogy úgy küldenek vissza tömegével ruhákat (az elállási határidőn belül, világszerte), hogy megrendelik egy bulira, felveszik, aztán visszaküldik.....


Ismétlem: ezt a kockázatot _előre_ fel kellett volna mérned, és az áraidba bekalkulálni.

2021. máj. 6. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:
53%
az emberek ilyenek a rasszista megjegyzés pedig hányingerkeltő amit tettél.
2021. máj. 6. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
86%
Na ez pld a szivas a dropshippingbe. Tegyuk fel valaki vesz toled 1000 1 dollaros vackot, te szepen feladod a rendelest stb... Aztan visszamondja. Aztan huzogathadod mindenhova a gyuruket
2021. máj. 6. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 A kérdező kommentje:
Nekem nem dropshipping alapú van. Hanem pl. olyan hogy rendelnek tőlem pl egy bögrét és akkor azt én legyártatom külföldön elkészül meg kiszállítják és én meg feladom annak aki megrendelte. Aztán végül mégse kell neki. Tehát írnak nekem naponta egy vevő vagy 5-ször megírja hogy kell neki meg minden aztán végül mégse. Persze csinálhatják ezt csak akkor ne tőlem rendeljenek máskor.
2021. máj. 6. 09:38
 5/25 anonim ***** válasza:
92%

Egyrészt, ahogy írták nem magyar sajátosság, a megrendelem-visszaküldöm (sőt a megveszem a boltban, visszaviszem) hazája pl pont az USA, ott ennek nagyon komoly hagyományai vannak a customer first szemlélet miatt (gyakorlatilag bármit vissza lehet vinni, akár kicsit használt termékeket is).



Másrészt ezért kell olyan üzletet választani, ahol ez nem probléma.


Egyedi terméknél pl biztos, hogy előre fizetést kérnék, mert egy "szeretlek béluci. a te dzsenifered" bögrét nem lehet eladni utólag másnak.


Másrészt, az már régen rossz üzleti modell, ha téged 1-1 ilyen berendelt áru is frusztrál. Akkor gondolom eladsz havi pár darabot és ha egy a nyakadon marad, akkor már baj van. Az ilyen az piti üzlet, nem éri meg vele foglalkozni

2021. máj. 6. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 anonim ***** válasza:
77%

Az emberek felelőtlenek a pénzzel, a webshopok pedig komolytalanok.


Én nem ilyen vagyok, de tessék, itt egy gyakorlati példa:

"Ha én rendelek valamit és meggondolom magamat X indok miatt, annak tudatában, hogy mivel pár ezer forintos tételről van szó (tehát nem lesz következménye annak, hogy ezt a terméket nem veszem át), lelkiismeretfurdalás nélkül visszaküldöm."


De lehet, hogy a többség nem is számítja bele a következményt, ugyanis nincsenek tudatában annak, hogy ezzel megkárosítják a vállalkozást.

2021. máj. 6. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 anonim ***** válasza:
88%

6: az üzlet általában nem az empátiáról szól....


MOndom annak ellenére, hogy én egyetlen egyszer küldtem vissza terméket - azt is azért, mert hibás volt.


De ahogy az 5-ös is írja, itt az üzleti modellel van baj.


Vagy előrefizetést kell kérni, vagy pedig olyan árrést alkalmazni, amiből lehet kockázati alapot képezni az ilyen nem várt lemondásokra.

2021. máj. 6. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 anonim ***** válasza:
86%
Tegyük hozzá, hogy a webes boltban akkor is van 8 napos visszaküldési lehetőség, ha átveszi a terméket. llyen esetben maximum a postaköltség térülne meg, de az áru még mindig nem.
2021. máj. 6. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/25 anonim ***** válasza:
62%
Ha már megrendelte utánanéz, hogy van-e máshol olcsóbb, jobb kivitelben. Nem verted-e át? Ha talál inkább azt veszi meg és megrendeli a legjobbat. Tudja hogy vissza lehet mondani a rendelést ill. el lehet állni tőle. Mivel kínos telefonálgatni meg e-mailban lemondani, hát egyszerűen nem veszi át és így elállt a vásárlástól, amitől joga van
2021. máj. 6. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 A kérdező kommentje:
Marad az előreutalásos módszer bár sokkal kevesebb vevő lesz de azok biztos vevők lesznek legalább.
2021. máj. 6. 10:23
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!