Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Akinek nincsen autója annak...

Akinek nincsen autója annak nincsen normális munkahelye?

Figyelt kérdés
2019. ápr. 26. 10:52
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 51/85 anonim ***** válasza:
76%

#47-es, a pollen/levego-szuro baromira semmit nem csinal a rakot okozo reszecskekkel, meg a szallo porbol is csak a nagyobbat kepes megfogni, nemhogy a kipufogazbol barmit. (Meg a kormot sem.)

(Reszecskemeretnek erdemes utanaolvasni.)


Sot, mivel ezek nehezebbek a levegonel, ezert pont a foldhoz kozelebb levok szivnak belole tobbet, elsosorban a gyerekek, de meg naluk is tobbet az aztosok, mivel naluk a beszivas helye is gyakorlatilag ugyanott van, ahol a masik kocsi kibocsajtja.

2019. ápr. 27. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 52/85 anonim ***** válasza:
47%

48: Nem, még mindig nem érted...

Senki nem mondta, hogy a Melós Jóskáknak nincs autójuk. Van otthon autójuk Csajágaröcsögén és hétvégén mondjuk amikor felmennek az asszonnyal Bp-re plázázni, akkor azzal jönnek.

2019. ápr. 27. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 53/85 anonim ***** válasza:
47%

51: Meg szoktam nézni a cserélt szűrőket mindig, és hidd el örülök, hogy amit látok a szűrőben van és nem én szívtam be.

Egyébként hallottál már a belső levegőkeringetésről?

2019. ápr. 27. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 54/85 anonim ***** válasza:
35%

Egy munkáltató nem ad olyan embernek autót aki nem használja PONT


Akik azt írják itt, hogy úgy van náluk egy céges autó, hogy amúgy ők a BKV-vel mennek azok egyszerűen nem az igazat írják.


Egy kocsit parkoltatni valakinél, hagyni öregedni a kocsit, de azért a céges adót meg biztosítást fizetni rá azért , hogy ne használja senki az nem reális egy profit orientál cégnél.


Vagy odaaadják másnak vagy eladják mert semmi értelme ebbe rengeteg pénzt locsolni a semmiért.

2019. ápr. 27. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 55/85 anonim ***** válasza:
47%

50: Akkor az nem a TE céges autód, hanem egy közös cégautó, amit éppen akkor, és az használ az alkalmazottak közül, akinek szüksége van rá.

Nincs ezzel gond, van ilyen de nem kell azt mondani, hogy az a te céges autód, mert nem tudok annyira idióta vállalkozót/cégtulajdonost elképzelni, aki csak azért tart fenn autókat, hogy legyen, de az alkalmazottjának igazából nincs is rá szüksége, mert a Körút másik oldaláról jár át dolgozni. Nonszensz az egész.

2019. ápr. 27. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 56/85 anonim ***** válasza:
100%

@54 Nem dolgoztál még nagy hozzáadott értékkel bíró területen. Egy közepesen komplex informatikusi melóra simán kerül 3-5 millióba a toborzás, ehhez képest furcsán nézni valakire, mert a céges Focus helyett bringát használ, nem kerül szinte semmibe. Kocsit viszont máshol is kapna, így ha kis esély is van arra, hogy ezzel tartsák meg, akkor ott fog parkolni a kocsi hétvégi bevásárolgatásra.


Másképpen, de speciális területen vagyok vezető (nagyon ritka nyelvek). Nálunk ha valaki szeretne lelépni 6 hónap fizetetlen szabira, akkor annyi az alkupozíciónk, hogy megkérjük, ne a jövő héttől akarjon. Ha bejön 10% fizuemelésért, akkor általában a következő hónaptól új szerződése van.


Vannak olyan piaci szegmensek, ahol az ép ész határain belül mindent megadsz a munkavállalóknak.


A kocsi témáról amúgy: elég magas beosztásban dolgozom, jól keresek, 2 évnyi bónuszból meg osztalékból vehetnék korrekt új autót és nem nyúltam a fizetésemhez. Viszojt hihetetlenül megvetem a konzumidiotizmust, ami azt diktálja, hogy lesz kocsim, mert a szomszédnak is van, meg amúgy is fuldoklom a proliszagtól a villamoson. Ebbe pusztul bele a bolygó, de a bőrülés az fontos. Ugyanez igaz az 5 évente lecserélt konyhabútorra, a gardróbnyi ruhatárra, a százezernyi kozmetikumra. Nem kell, boldogabb sem leszel tőle, az életminőségeden érdemben nem javít. Budapesten a legtöbb esetben semmiképp. A tömegközlekedés világszínvonalú, éjszaka is bármely pontból eljuthat az ember bármely pontba.


Tisztán a kérdésre válaszolva: nincs autóm, van 5 közvetlen és 60 közvetett beosztottam, a magyar átlagbér háromszorosát keresem. Döntsd el magadnak.

2019. ápr. 27. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 57/85 anonim ***** válasza:
83%

#54, 55-ös:


Az eddigi munkahelyeimen minden vezető kapott céges autót. Ha valamelyik nem használta, nem vették tőle vissza, mert szerződés szerint járt neki, mint béren kívüli juttatás. Egy bizonyos keretig a cég állta a tankolást, ha azt kimerítetted, akkor saját pénzből kellett fizetned. Senki soha nem nézte, hogy mennyire van kihasználva az adott autó. Megjött a számla a biztosítótól, lízingcégtől és a MOL-tól és a cég kifizette. Ez így teljesen életszerű, nem tudom, hogy közelről láttatok-e olyan munkahelyet, ami fenntartott céges autókat a vezető pozícióban levő embereknek.


Tőled sem veszik el a havi 5000 forintos SZÉP Kártya juttatásodat, ha nem költöd el minden hónapban...

2019. ápr. 27. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 58/85 anonim ***** válasza:
32%

#56

Most 2 év alatt tudsz új autót venni vagy csak a magyar átlag bér háromszorosát keresed?


Ellentmondást érzek itt egy újabb olyan kommentben aki állítólag vezető meg nagyon jól keres, de azért a hajléktalanokkal együtt utazik a BKV-n ahelyett, hogy saját autót venne (amit állítólag megengedhet magának) vagy a céges autót használná.

2019. ápr. 27. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 59/85 anonim ***** válasza:
76%
#54, te meg nem lattal multit belulrol.
2019. ápr. 27. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 60/85 anonim ***** válasza:
100%

@58 Mint elég sok vezetői pozícióban megszokott, a bevételem jelentős része jön részvényopciókból meg bónuszokból, a nettóm körülbelül annyi, mint egy országgyűlési képviselőnek, ami Magyarországon szerintem még mindig elég jó, de ha nem, akkor nem, végülis nekem oszt' mindegy.


Nem elsősorban hajléktalanokkal utazom együtt, hanem átlag magyar emberekkel, amiben semmi alantas nincs. Csak azért, mert magas a bevételem, miben lennék jobb, mint a szomszédunkban élő ápolónő? Nevezzem őt büdös prolinak? Hajléktalannak? Átszállás nélkül 20 perc alatt a munkahelyemen vagyok, ha szórakozni megyek a belváros ugyanennyi, nem fizetek parkolásért, nem kell fenntartanom egy autót. Egy közepes, mondjuk 5 millióért vett és benzinnel, karbantartással, biztosítással, adókkal évi 1 millióba kerülő autó mai értéken, feltételezve, hogy cserélem 5 évente, kerülne körülbelül 60 millióba (5 év után adjuk tovább féláron az egyszerűség kedvéért), ezzel szemben 40 évnyi bérlet 5 millió, meg adjunk hozzá ugyanennyit az országon belüli esetleges mozgolódásra. Marad 50 millió, ami nekem azt jelenti, hogy 7-8 évvel korábban úgy mehetek nyugdíjba, hogy a még aktív éveimet utazással tölthetem és csak az itthon is kellemes nyári hónapokban vagyok itt. Ha proli dolog így gondolkodni, akkor ám legyen, de nekem ér ennyit az, hogy egy 8 éves BMW helyett a Combino ülése éri a sejhajomat. Nem vagyunk egyformák.

2019. ápr. 27. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!